Koszty na start / Trzeba mieć minimim 5 tys. zł na inwestycję, żeby móc współpracować z Podologia.pl.
Poniedziałek
06.04.2020
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
 

Firma Podologia.pl oferuje diagnostykę komputerową stóp połączoną ze sprzedażą wkładek ortopedycznych oraz obuwia. Jan Głodowski wraz z żoną są partnerami Podologia.pl od 2017 roku. Franczyzobiorca zwraca uwagę na to, że w ramach współpracy on i jego kadra otrzymali niezbędną wiedzę z podstaw podologii i ortopodologii w ramach kursów szkoły eduPodologia.pl.

–  Programy kursów są tak zaprojektowane, aby każdy był w stanie przyswoić sobie przekazywane informacje. Do sieci Podologia.pl w większości przystępują osoby, które mają związek z medycyną, najczęściej są to fizjoterapeuci –  mówi Jan Głodowski.

Pozafinansowe powody

Małżeństwo zdecydowało się na współpracę z Podologia.pl, ponieważ – jak twierdzą – tęskniło za pracą z pacjentem.

Oboje z żoną jesteśmy z wykształcenia pielęgniarzami i pracownikami naukowymi Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zależało nam na tym, aby wrócić do pracy z pacjentem. Wcześniej wspólnie prowadziliśmy szereg działań związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technik nauczania dla pielęgniarek i położnych w mediach społecznościowych, w których pojawiały się też kwestie podologiczne –  dodaje Jan Głodowski.

Specjalista zaznacza, że w tym zawodzie niezwykle istotna jest determinacja oraz zainteresowanie dziedziną podologii.
– Bardzo ważne jest też zamiłowanie do pracy z drugim człowiekiem oraz chęć poszerzania swojej wiedzy –  mówi Głodowski.  

Oferta Podologia.pl jest skierowana głównie do fizjoterapeutów i specjalistów rehabilitacji, ale konceptem interesują się również osoby bez wykształcenia medycznego.

Elastyczny model

Z Podologia.pl można współpracować na dwa sposoby. Jeden z nich polega na otwarciu gabinetu w istniejącej już placówce medycznej,  drugi - niezależnego punktu franczyzowego marki Podologia.pl. W zależności od wybranego modelu współpracy kwota inwestycji wyniesie od 5 tys. do 87 tys. zł netto.
Nie pobieramy opłat za licencję. Mamy placówki, w których inwestycja zwróciła się już po czterech tygodniach działalności. Nasz najtańszy system współpracy wymaga inwestycji 5 tys. zł, a zysk z jednej godzinnej wizyty wynosi 300-500 zł. Prawie żadne produkty i usługi nie są w Polsce refundowane. A cały czas istnieją bardzo duże potrzeby z zakresu kompleksowej diagnostyki postawy oraz indywidualnych wkładek ortopedycznych. Po liczbie zapytań widzimy, jak duże jest zainteresowanie otwieraniem nowych gabinetów – mówi Aleksandra Bitenc-Jasiejko, współwłaścicielka Podologia.pl.

Jan Głodowski podkreśla, że sieć nie nakłada sztywnych wymogów prowadzenia działalności.
  Podologia.pl daje dużą swobodę działania. Otwarcie naszego gabinetu poprzedzone było szkoleniami m.in. z zakresu diagnostyki komputerowej aparatu chodu i projektowania wkładek. Po dwóch miesiącach wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć więcej gabinetów. Placówka, którą wynajmowaliśmy szybko okazała się zbyt mała. Aktualnie prowadzimy praktykę w Centrum Ortopodologii i Rehabilitacji TerraCare w Poznaniu, w którym mamy cztery gabinety. Ale na tym nie chcemy poprzestać –  mówi Jan Głodowski.

Franczyzodawca nie oczekuje od partnera, aby działał on pod marką Podologia.pl.
Osoba, która jest gotowa do współpracy z nami, ma zapewnioną wizytówkę na naszej stronie. My kierujemy pacjentów do konkretnego partnera w zależności od tego, jakie prowadzi on usługi. Wspólnie z partnerami organizujemy także badania populacyjne,  np. badania stóp w przedszkolach w Polsce – dodaje Aleksandra Bitenc-Jasiejko.

Obecnie sieć rozwija się także za granicą. Swoje placówki ma w Rosji, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach, Serbii, Izraelu, Anglii, Belgii i Irlandii. Ale najbardziej dynamicznie rozwija się na Ukrainie, gdzie ma już ok. 50 placówek. 

WIZYTÓWKA MARKI PODOLOGIA.PL

  • Kwota inwestycji: minimum 5 tys. zł;
  • Zysk z jednej wizyty: 300-500 zł;
  • Podologia.pl ma obecnie 50 placówek w Polsce.

Jan Głodowski, franczyzobiorca Podologia.pl / "Oboje z żoną jesteśmy z wykształcenia pielęgniarzami i pracownikami naukowymi Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zależało nam na tym, aby wrócić do pracy z pacjentem".

POPULARNE NA FORUM