Agencja na plusie
– Wiele firm, by przetrwać, zmuszonych było przenieść część lub całość swoich działań do internetu, więc w tym czasie mieliśmy bardzo dużo nowych zleceń. Warto zaznaczyć, że spora część przedsiębiorców, mimo odmrażania gospodarki, planuje kontynuować swoją działalność internetową, więc nie zakładamy, że liczba zamówień będzie teraz spadać – mówi Michał Schnell, właściciel Agencjawirtualna.pl.
Z racji większej liczby zamówień oraz dodatkowych działań, franczyzobiorcy marki mieli znacznie więcej pracy niż dotychczas. Wszystko wskazuje na to, że trend ten się utrzyma.
– Pandemia koronawirusa potwierdziła, że internet to potęga – zwłaszcza w sferze biznesu. Wiele firm uświadomiło sobie, że działalność online jest nie tylko możliwa, ale również pożądana i może wiązać się nie tylko z dodatkowym, ale i ze stałym źródłem dochodu. Właśnie dlatego branża marketingu internetowego prężnie się rozwija i jestem pewien, że ten rozwój będzie bardzo intensywny jeszcze przez długi czas – dodaje Michał Schnell.
Franczyzodawca czas pandemii wykorzystał na szkolenia dla franczyzobiorców.
– Zaproponowaliśmy naszym franczyzobiorcom dodatkowe szkolenia, dzięki którym ich działalność będzie jeszcze bardziej efektywna. Tych partnerów, którzy radzili sobie w tym czasie słabiej, również nie zostawiliśmy bez wsparcia – na czas pandemii zostali oni zwolnieni z opłaty marketingowej – dodaje właściciel agencji.
Michał Schnell zaznacza, że paradoksalnie zainteresowanie modelem współpracy, które oferuje Agencjawirtualna.pl, bardzo wzrosło.
– Nie mieliśmy potrzeby wprowadzać zmian w modelu franczyzowym, ponieważ nasi partnerzy w większości doskonale radzili sobie w czasie pandemii. Warto dodać, że zainteresowanie naszym modelem współpracy znacząco wzrosło w ostatnim okresie, co potwierdza, że nasza branża jest przyszłościowa, a opracowany przez nas model współpracy pozwala na bezpieczną niezależność – również w sytuacjach trudnych dla tradycyjnych biznesów – mówi Michał Schnell.
Gdzie i jak?
Marka szuka partnerów w miastach liczących powyżej 20 tys. mieszkańców. A ile wynoszą koszty na start? Przyszły franczyzobiorca może zainwestować 19,9 tys. zł lub 9,9 tys. zł. W obydwu przypadkach w pakiecie startowym partner otrzymuje m.in. szkolenia, wizytówki, wzory umów z klientami, foldery ofertowe. Jest natomiast różnica w zyskach.
– W przypadku opcji, w której kwota inwestycji wynosi 19,9 tys. zł, wszystkie zarobione przez partnera pieniądze ze zleceń trafiają do jego kieszeni. Nieco inaczej wygląda sytuacja przy drugim wariancie współpracy. W tym przypadku pobieramy 20 proc. prowizji od zysku netto partnera – wyjaśnia Michał Schnell.
Niezależnie od wybranego wariantu współpracy, franczyzobiorcy są zobowiązani do uiszczania miesięcznej opłaty marketingowej w wysokości 399 zł. Według zapewnień franczyzodawcy, wystarczy 20 klientów biznesowych miesięcznie, aby osiągnąć zysk.
WIZYTÓWKA MARKI AGENCJAWIRTUALNA.PL
Ogólnopolska sieć agencji marketingowych.
- miesięczna opłata marketingowa: 399 zł;
- minimalna kwota inwestycji: 9,9 tys. zł.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencjawirtualna.pl przez półtora roku pozyskała 19 partnerów. Do końca tego roku do sieci ma dołączyć kolejnych dziesięciu.
Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
Agencjawirtualna.pl zaproponowała partnerom nową, tańszą formę wejścia we współpracę. Ile pieniędzy trzeba teraz mieć na start?
Na korporacji nie kończy się życie. Wręcz przeciwnie – zakładając własną firmę, możemy je zacząć na nowo. Przedstawiamy 10 biznesów, dzięki którym rzucisz etat i przejdziesz na swoje.
– Do końca 2019 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 10 punktów franczyzowych – mówi Michał Schnell, założyciel Agencjawirtualna.pl.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski? Oto nasze podpowiedzi.
W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
W co zainwestować – czy warto porzucić ciepły etat i wybrać własną firmę? Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
POPULARNE NA FORUM
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
Księgowość we własnej firmie
U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.
Szkolenia sprzedażowe
Dzień dobry, czy wie ktoś z Państwa kto prowadzi szkolenia sprzedażowe czy szkolenia dla handlowców?
Agencja marketingowa - czy warto?
Moim zdaniem warto. W takich agencjach pracują przeważnie doświadczeni specjaliści, którzy starają się zadbać o klienta oraz zapewnić mu możliwie profesjonalną i...
Księgowość we własnej firmie
Nie wyobrażam sobie samodzielnego prowadzenia księgowości. Prowadząc swoją firmę ma się wystarczająco dużo na głowie! Praktycznie wszyscy moi znajomi przedsiębiorcy ...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie zawsze należy zlecić osobom, które zajmują się tym na co dzień. Samodzielne działania mogą przynieść odwrotny skutek. Dlatego znacznie lepiej...
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Niby dobry pomysł, ale ta franczyza niczego Tobie nie daje, nie da się zarobić, ponieważ I tak większe firmy mają lepsze ceny, a to jest najważniejsze dla potencjalnego...