Twój Prawnik 24 rośnie na oddłużaniu
Kancelaria Twój Prawnik 24 rośnie w czasie kryzysu. Firma specjalizuje się w oddłużaniu, w którego skład wchodzi m.in. upadłość konsumencka, gospodarcza, restrukturyzacja oraz szeroko pojęte działania antywindykacyjne.
Sprzyjający kryzys
Właśnie tego typu usługi szczególnie teraz, w czasie pandemii, zyskują na znaczeniu. – Wiele firm dostało wsparcie w ramach tarcz antykryzysowych, ale w wielu przypadkach okazało się ono niewystarczające. Odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost zainteresowania naszymi usługami. Zgłaszają się do nas podmioty, które mają problemy z płatnościami, kontrahentami i zadłużeniem – mówi Grzegorz Kostrzewa, koordynator rozwoju sieci franczyzowej Twój Prawnik 24.
To wszystko powoduje, że zainteresowanie usługami Twój Prawnik 24 rośnie, a do tego jest coraz więcej chętnych na to, żeby prowadzić biznes, który wykazał się odpornością w czasie kryzysu.
Obecnie Twój Prawnik 24 ma siedem oddziałów, a kolejne trzy otworzą się do końca tego roku. Docelowo sieć chce mieć swoją placówkę w każdym województwie. Generalnie modele współpracy są dwa, przy czym jeden z nich, Franczyza Basic, ruszy dopiero w połowie przyszłego roku. Do tej pory firma będzie się skupiać na rozwoju w ramach modelu Franczyza Premium. Polega on na otwieraniu placówek w miastach wojewódzkich, z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys. Lokal musi się znajdować przy głównej ulicy, na parterze. Powinien mieć między 55-65 mkw, tak, żeby zmieściły się tam dwa stanowiska do obsługi klientów oraz przeszklony, dźwiękoszczelny pokój, w którym klienci będą mogli swobodnie rozmawiać o swoich problemach.
– Dla nas to bardzo ważne, bo im więcej informacji od klienta dostaniemy, tym lepszą strategię działania jesteśmy w stanie skonstruować – mówi Grzegorz Kostrzewa. Jednorazowa opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto. Do tego dochodzi wyposażenie lokalu, koszt zakupu mebli, brandingu, remontu, szacowany w zależności od lokalizacji i stanu lokalu na 30-50 tys. zł.
Dwa modele
Franczyza Basic ruszy dopiero, kiedy w każdym województwie znajdzie się minimum jedna placówka Twój Prawnik 24. – Wtedy umożliwimy otwieranie naszych placówek w mniejszych miejscowościach. Nie będą one musiały się znajdować na parterze, ani posiadać dźwiękoszczelnego pokoju – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Ponadto w pewnym sensie będą one zależne od franczyzodawcy premium, działającego w danym województwie. To on, jako pierwszy, dostanie propozycję otwarcia lokalu, w mniejszym mieście. Jeśli z niej nie skorzysta, centrala znajdzie innego chętnego. Jednak część wypracowanej przez franczyzodawcę basic prowizji będzie trafiała do placówki premium, w zamian za szeroko rozumiane wiedzę i wsparcie, którymi franczyzodawca premium będzie zobowiązany się podzielić. Miesięczny koszt współpracy w ramach franczyzy premium to 1500 zł.
– Ta kwota w całości jest reinwestowana w obsługę CRM-u, narzędzia wspierające i centralne akcje marketingowe. Franczyzobiorcy mają z tego realne korzyści, bo fizycznie przekazujemy klientów pozyskanych centralnymi narzędziami do placówek regionalnych ze względu na miejsce zamieszkania klientów – mówi Grzegorz Kostrzewa. Natomiast czas zwrotu z inwestycji sieć szacuje na od 6 do 9 miesięcy. – Jednak przychody pojawiają się już od pierwszego miesiąca działalności – zastrzega Grzegorz Kostrzewa.
Pozostaje tylko kwestia ich wysokości i doprowadzenia do sytuacji, w której koszyk podpisanych przez franczyzobiorcę umów przekłada się na realne wpłaty od klientów. Twój Prawnik 24 umożliwia klientom regulowanie płatności w ratach, dlatego wpływy rozciągają się w czasie. Ponadto część wynagrodzenia kancelarii jest oparta na zasadzie succes fee, czyli otrzymywana dopiero w momencie, kiedy uda się doprowadzić sprawę klienta do szczęśliwego zakończenia.
Nie trzeba być prawnikiem
Franczyzobiorcy TwójPrawnik24 nie muszą mieć wyksztalcenia prawniczego. – Szukamy skutecznych menedżerów i przedsiębiorców, ludzi, którzy mieli do czynienia ze sprzedażą i z obsługą klienta. Wiedzy niezbędnej do prowadzenia kancelarii jesteśmy w stanie ich nauczyć – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Sieć zapewnia pakiet szkoleń oraz niezbędne materiały z kompendium wiedzy. Ponadto w każdym procesie prowadzonym przez Twój Prawnik 24 uczestniczy osoba z wykształceniem prawniczym. Sieć ma swoich prawników wewnętrznych i nawiązuje współprace ze specjalistami z zewnątrz.
WIZYTÓWKA TWÓJ PRAWNIK 24
Sieć kancelarii prawnych, specjalizujących się w oddłużaniu.
- liczba placówek – 7,
- opłata franczyzowa – 20 tys. zł netto,
- wysokość inwestycji – 30-50 tys. zł,
- opłaty miesięczne – 1500 zł.


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Miesięcznie rozmawiamy z około dwudziestoma osobami, które chcą z nami współpracować – mówi Piotr Bijański, prezes kancelarii Twój Prawnik 24.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...