Zarabiaj na obsłudze social mediów
– Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach było już duże przed pandemią. Teraz trend ten nasilił się jeszcze bardziej. Obecna sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się do internetu, żeby przetrwać. W sieci nie wystarczy jednak tylko być. Trzeba realizować przemyślane strategie marketingowe, w tym między innymi prężnie uczestniczyć w aktywności online konsumentów. Pomagamy w tym przedsiębiorcom – mówi Michał Schnell, twórca konceptu. Jest on również właścicielem Agencji Wirtualnej, zajmującej się usługami reklamowymi, głównie marketingiem internetowym.
Potencjalny franczyzobiorca Social Media Group nie musi mieć doświadczenia w branży.
– Wszystkiego go nauczymy – zapewnia Michał Schnell.
Dodaje, że firma zapewnia specjalistyczne szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz sprzedażowe. Przekazuje know-how biznesu i wspiera w opanowaniu obsługi programu graficznego. Franczyzobiorcy mają również dostęp do bazy zdjęć i grafik, a także do szablonów wizytówek i materiałów reklamowych. Ponadto dostają gotową stronę internetową razem z pakietami dla klientów.
Niska inwestycja
Aby rozpocząć współpracę z Social Media Group, wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza albo gotowość do jej założenia. Biuro nie jest potrzebne. Partnerzy mogą pracować z domu.
Trzeba też uregulować jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Natomiast koszty miesięczne to 300 zł.
– To jedyne koszty, z jakimi musi liczyć się franczyzobiorca – partner nie płaci żadnej prowizji od zarobków, więc może zachować 100 proc. zysków dla siebie, bez względu na to, czy zarobi 10 czy 20 tys. zł miesięcznie – mówi Michał Schnell. Twierdzi, że inwestycja powinna się zwrócić po maksymalnie 2-3 miesiącach pracy. Początkujący partnerzy, którzy obsługują miesięcznie około 10 klientów, mogą liczyć na zarobek rzędu 7 tys. zł.
– Z każdym kolejnym miesiącem można liczyć na zwielokrotnienie tej sumy – zapewnia Michał Schnell.
Franczyzobiorcy zarabiają na obsłudze i prowadzeniu profili firmowych w social mediach, a także prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Obecnie firma ma trzy aktywne punkty franczyzowe. Do końca roku planuje otworzyć przynajmniej kilka kolejnych.
– Nie ograniczamy się do konkretnego regionu czy miasta. Internet łączy ludzi z najdalszych zakątków świata. Naszymi franczyzobiorcami mogą zostać osoby z całej Polski – mówi Michał Schnell.
WIZYTÓWKA SOCIAL MEDIA GROUP
- liczba franczyzobiorców: 3
- kwota inwestycji: 10 tys. zł
- miesięczna opłata marketingowa: 300 zł
- zwrot z inwestycji: 2-3 miesiące


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...