Zarabiaj na obsłudze social mediów
– Zapotrzebowanie na usługi związane z prowadzeniem kanałów w social mediach było już duże przed pandemią. Teraz trend ten nasilił się jeszcze bardziej. Obecna sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że wiele firm musiało przenieść się do internetu, żeby przetrwać. W sieci nie wystarczy jednak tylko być. Trzeba realizować przemyślane strategie marketingowe, w tym między innymi prężnie uczestniczyć w aktywności online konsumentów. Pomagamy w tym przedsiębiorcom – mówi Michał Schnell, twórca konceptu. Jest on również właścicielem Agencji Wirtualnej, zajmującej się usługami reklamowymi, głównie marketingiem internetowym.
Potencjalny franczyzobiorca Social Media Group nie musi mieć doświadczenia w branży.
– Wszystkiego go nauczymy – zapewnia Michał Schnell.
Dodaje, że firma zapewnia specjalistyczne szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz sprzedażowe. Przekazuje know-how biznesu i wspiera w opanowaniu obsługi programu graficznego. Franczyzobiorcy mają również dostęp do bazy zdjęć i grafik, a także do szablonów wizytówek i materiałów reklamowych. Ponadto dostają gotową stronę internetową razem z pakietami dla klientów.
Niska inwestycja
Aby rozpocząć współpracę z Social Media Group, wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza albo gotowość do jej założenia. Biuro nie jest potrzebne. Partnerzy mogą pracować z domu.
Trzeba też uregulować jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Natomiast koszty miesięczne to 300 zł.
– To jedyne koszty, z jakimi musi liczyć się franczyzobiorca – partner nie płaci żadnej prowizji od zarobków, więc może zachować 100 proc. zysków dla siebie, bez względu na to, czy zarobi 10 czy 20 tys. zł miesięcznie – mówi Michał Schnell. Twierdzi, że inwestycja powinna się zwrócić po maksymalnie 2-3 miesiącach pracy. Początkujący partnerzy, którzy obsługują miesięcznie około 10 klientów, mogą liczyć na zarobek rzędu 7 tys. zł.
– Z każdym kolejnym miesiącem można liczyć na zwielokrotnienie tej sumy – zapewnia Michał Schnell.
Franczyzobiorcy zarabiają na obsłudze i prowadzeniu profili firmowych w social mediach, a także prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Obecnie firma ma trzy aktywne punkty franczyzowe. Do końca roku planuje otworzyć przynajmniej kilka kolejnych.
– Nie ograniczamy się do konkretnego regionu czy miasta. Internet łączy ludzi z najdalszych zakątków świata. Naszymi franczyzobiorcami mogą zostać osoby z całej Polski – mówi Michał Schnell.
WIZYTÓWKA SOCIAL MEDIA GROUP
- liczba franczyzobiorców: 3
- kwota inwestycji: 10 tys. zł
- miesięczna opłata marketingowa: 300 zł
- zwrot z inwestycji: 2-3 miesiące


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...