Agencja reklamowa na licencji

Bogata oferta / Agencja reklamowa Ad Awards tworzy strony WWW, sklepy internetowe, kampanie reklamowe w Google, na Facebooku, na Instagramie, filmy, promocje na Youtube, projektuje portale internetowe i aplikacje, pozycjonuje strony internetowe (SEO).
Wtorek
15.12.2020
Agencja reklamowa Ad Awards startuje z franczyzą. Właściciele firmy twierdzą, że franczyzobiorcy będą mogli liczyć na stały, pasywny dochód. Ale najpierw muszą spełnić kilka warunków.
 

Agencja reklamowa Ad Awards zajmuje się kompleksowo promowaniem firm w internecie. – Naszym wyróżnikiem na rynku jest holistyczne podejście. Mało która agencja ma tak szeroki wachlarz usług, żeby obsłużyć klienta od A do Z – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer w Ad Awards.

Firma tworzy strony WWW, sklepy internetowe, kampanie reklamowe w Google, na Facebooku, na Instagramie, filmy, promocje na Youtube, projektuje portale internetowe i aplikacje, pozycjonuje strony internetowe (SEO).

Dla aktywnych firm

Trzy miesiące temu Ad Awards ruszyła z ofertą franczyzową. Podpisała już umowy z czterema franczyzobiorcami, a w kolejce czekają kolejni.

Firma od dłuższego czasu współpracowała jednak z jedenastoma partnerami biznesowymi w nieco innym modelu niż franczyzowy. – To na nich przećwiczyliśmy model franczyzowy i nauczyliśmy się obsługiwać większą grupę współpracowników. Uznaliśmy, że jesteśmy gotowi, żeby ruszyć z franczyzą – mówi Arkadiusz Szustak.

Zadaniem franczyzobiorcy jest zdobywanie klientów, dzięki którym potem może liczyć na stały, pasywny dochód. – Klient, który kupił u nas prostą stronę internetową, docelowo może korzystać z kampanii za kilkadziesiąt tysięcy złotych. Franczyzobiorca, który zdobył taki kontrakt, co miesiąc pobiera wtedy prowizję za jego realizację rzędu 10 do 40 proc. – mówi Arkadiusz Szustak.

Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci Ad Awards to 15 tys. zł. Potem franczyzobiorca reguluje miesięcznie 400 zł opłaty franczyzowej. W zamian ma dostęp do szkoleń i wszystkich niezbędnych narzędzi do pracy. Na zwrot z inwestycji może liczyć już w trzecim miesiącu.

– W pierwszym partnerzy przechodzą szkolenia, w drugim się rozkręcają, a w trzecim już mogą mieć sprzedaż, która pokryje koszty inwestycji. Ale to oczywiście nie jest reguła. Średnio zakładamy, że na zwrot można liczyć do roku – mówi Arkadiusz Szustak.

Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest także prowadzenie własnej działalności gospodarczej. – Trzeba ponadto przejść pozytywnie weryfikację wstępną, podczas której stwierdzimy, czy dana osoba będzie w stanie się wszystkiego nauczyć. Jesteśmy partnerem Google i Facebooka, więc musimy spełniać określone standardy – tłumaczy Arkadiusz Szustak.

Dodaje, że na pracę dla Ad Awards trzeba liczyć przynajmniej pół etatu. To może być dobre rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy prowadzą już firmę w innej branży i chcą robić coś dodatkowo. – Takim osobom jest łatwiej. Często potrzebują mniej czasu, żeby zdobywać nowe kontrakty. Mają własnych klientów, którym mogą rekomendować nasze usługi – mówi Arkadiusz Szustak.

Siła marki

Zanim franczyzobiorcy rozpoczną pracę, przechodzą intensywne szkolenia. Nie muszą znać się na digital marketingu, wszystkiego się nauczą. Ponadto wiele rozwiązań jest zautomatyzowanych. – Jest mnóstwo narzędzi wspierających sprzedaż, automatyzujących ją i sprawiających, że praca jest prostsza. Mamy generatory ofert i wycen. Franczyzobiorca dostaje wszystko na tacy, razem z ofertą, którą po kilku kliknięciach może mieć uszytą na miarę dla klienta – tłumaczy Arkadiusz Szustak.

Jego zdaniem, żeby sprawdzić się w tej pracy, wystarczy działać zgodnie z wytycznymi agencji i być aktywnym oraz systematycznym. Trzeba prowadzić przynajmniej kilkadziesiąt rozmów miesięcznie z potencjalnymi klientami. Dodatkowo agencja co miesiąc przekazuje 10 leadów z potencjalnymi klientami na wybranym obszarze.

Zdaniem Arkadiusza Szustaka, franczyzobiorcy w Ad Awards start w branży mają ułatwiony, dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy. – W ciągu dekady wykonaliśmy ponad 6,5 tys. różnych realizacji. Mamy bogate portoflio, a to dzisiaj połowa sukcesu. Franczyzobiorca posługują się naszym brandem jest na wygranej pozycji – mówi Arkadiusz Szustak,

Dodaje, że ponadto systematyczne pozyskiwanie nowych klientów powiększa pasywny dochód franczyzobiorcy. Po jakimś czasie jest on na tyle wysoki, że można sobie pozwolić na długie wakacje, a pieniądze i tak będą spływać. – Motywujemy jednak naszych partnerów do ciągłego działania, tak, żeby nie spoczywali na laurach – mówi Arkadiusz Szustak.

WIZYTÓWKA AD AWARDS

  • liczba franczyzobiorców – 4
  • opłata licencyjna – 15 tys. zł
  • opłata miesięczna – 400 zł

Arkadiusz Szustak, menedżer w Ad Awards / "Naszym wyróżnikiem na rynku jest holistyczne podejście. Mało która agencja ma tak szeroki wachlarz usług, żeby obsłużyć klienta od A do Z".
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020