Marketing musi być efektywny
Agencja reklamowa Ad Awards rok temu ruszyła z franczyzą. Czy ten model się sprawdził?
Zdecydowanie. Mamy już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy do nas dwóch kolejnych. Ci franczyzobiorcy, którzy już działają, robią to z sukcesem i zarabiają po kilka albo kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Przy tym uważam, że stworzyliśmy wyjątkowy na rynku marketingu online model franczyzy, który się sprawdził. Polega on na tym, że nasi franczyzobiorcy zajmują się zdobywaniem klientów dzięki rekomendacji naszej oferty i utrzymywaniem z nimi relacji. Natomiast usługi marketingowe realizują dla klientów już nasi wewnętrzni specjaliści. Dzięki takiemu podejściu jeden franczyzobiorca może obsługiwać dużych klientów, bez konieczności zatrudniania sztabu specjalistów, którzy ich obsłużą. Może się skupić na sprzedaży oraz utrzymywaniu relacji z klientami. My dzięki franczyzobiorcom mamy możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Taki sposób pozyskiwania i obsługi klientów przez lata funkcjonowania na rynku nam się sprawdził i chcemy go kontynuować. Nie jesteśmy jednak w stanie robić tego własnymi siłami. Dlatego potrzebujemy franczyzobiorców w każdym województwie. Nasi klienci natomiast korzystają na tym, że obsługuje ich sztab specjalistów praktycznie z każdej dziedziny marketingu online. Mają więc do wyboru bardzo szeroki wachlarz usług.
Czym można dzisiaj wygrać na rynku marketingu online?
Kluczowa jest właśnie kompleksowość. Na rynku działa mnóstwo firm, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu – na przykład pozycjonowaniu stron, ale zaniedbują przy tym social media czy zakupy google. My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem. Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej spółki uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania. W marketingu jedno narzędzie wspiera drugie, a wiele działań jest połączonych i tylko patrząc holistycznie można maksymalizować efekty.
Czy łatwo dzisiaj pozyskać klientów? Jaka jest konkurencja w branży marketingowej?
Konkurencja jest ogromna i coraz większa. Wynika to ze wzrostu zainteresowania marketingiem online. W czasie pandemii społeczeństwo mocno się scyfryzowało i zapotrzebowanie na zaistnienie w sieci za pomocą specjalistycznych narzędzi jest większe. Zaczęło więc powstawać coraz więcej firm, często jednoosobowych, które proponują usługi marketingowe. Nie zawsze mają jednak odpowiednie zasoby, doświadczenie i zakres usług, które umożliwiają wysokiej jakości obsługę.
Jednocześnie klienci są coraz bardziej świadomi i domagają się coraz bardziej kompleksowej obsługi na wyższym poziomie. Wiedzą, jak zaawansowany marketing powinien wyglądać i oczekują dużej dawki efektywności. Trudniej więc ich zadowolić, ale nie dla nas. Mamy dużo usług, których efekty są miarodajne i łatwo policzalne. Zarabiamy wspólnie z klientami na marketingu.
Rozmawiała Dominika Pronarska

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...