Franczyzodawca z doświadczeniem / Agencja Wirtualna działa na rynku od 15 lat. Natomiast trzy lata temu uruchomiła system franczyzowy.
Czwartek
12.05.2022
Franczyzodawca Agencji Wirtualnej twierdzi, że franczyzobiorcy marki już po dwóch tygodniach od uruchomienia biznesu notują pierwsze zyski.
 

Marketing to podstawa. Nie da się dziś wypromować żadnej marki, która nie posiada strony internetowej, nie dba o wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i nie prowadzi kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.

Są firmy – jak Agencja Wirtualna – które oferują klientom kompleksową obsługę marketingową i same przy okazji zarabiają. Czym zajmuje się taka Agencja? Tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych dla firm, a także spotów i filmów viralowych, jak również kreowaniem pozytywnego wizerunku danej marki w na Facebooku czy Instagramie.

– Zawsze wspólnie z klientem ustalamy, jakie rozwiązanie będzie dla niego najkorzystniejsze. Coraz więcej firm zakłada  strony internetowe. Pomagamy uruchomić pierwszą witrynę i odpowiednio ją wypozycjonować. Ważnym wsparciem komunikacji są także profile w mediach społecznościowych, które dzięki naszym radom zapewniają firmom dobry kontakt z klientem – mówi Michał Schnell, właściciel Agencji Wirtualnej.

Lata doświadczeń

Agencja Wirtualna działa na rynku od 15 lat. Natomiast trzy lata temu uruchomiła system franczyzowy. Obecnie posiada trzy jednostki własne oraz 31 punktów prowadzonych przez partnerów Agencji.

Każdy może zostać właścicielem takiej Agencji. Nie musi mieć doświadczenia w branży reklamowej. Firma pomoże mu szybko opanować podstawy marketingu. Warunki przystąpienia do franczyzy są bardzo korzystne, bo nie trzeba spełniać wyśrubowanych wymagań.

– Wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz telefon, a także założona działalność gospodarcza lub chęć jej założenia. Nie jest potrzebny lokal biurowy, gdyż bez problemu można pracować z domu. Nasz partner otrzymuje za to same korzyści: dostęp do specjalistycznych szkoleń oraz firmowego know-how, które pozwoli poznać tajniki tego biznesu – podkreśla Michał Schnell.

Nowy partner, który decyduje się na franczyzę, dostaje też własny serwis internetowy, firmowy adres e-mail, narzędzia marketingowe (projekty wizytówek, folderów, ulotek, broszur, teczek), a także gotowe wzory umów sprzedażowych z klientami. Ma do pomocy sztab fachowców – webmasterów, copywritera oraz studio graficzne.

Agencja udostępnia swoje know-how, ale chętnie inwestuje w nowych partnerów biznesowych – zależy jej na ich rozwoju. Zapewnia więc dostęp do szkoleń Google z możliwością uzyskania prestiżowych certyfikatów.

Niskie koszty inwestycji

Przystąpienie do sieci franczyzowej – w zależności od wyboru modelu biznesu – to jednorazowy koszt w graniach 10-20 tys. zł. Utrzymanie działalności nie jest obciążające. – Miesięczny abonament wynosi zaledwie 399 zł netto tytułem opłaty licencyjnej. Daje on dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi pomocnych w pracy i prowadzeniu Agencji – mówi Michał Schnell.

W jaki sposób zarabia się w tym biznesie? – Franczyzobiorcy Agencji czerpią zyski z podpisanych umów. Współpraca z nami różni się od oferty konkurencji, ponieważ u nas przedsiębiorca ma do wyboru dwa warianty franczyzy – zapewnia Michał Schnell.

Pierwszy umożliwia przystąpienie do biznesu na preferencyjnych warunkach finansowych (opłata startowa wynosi 9,9 tys. zł), ale franczyzobiorca musi dzielić się z siecią zyskiem – oprowadza dwudziestoprocentową prowizję od przychodu. Drugi wariant oczekuje od przedsiębiorcy poniesienia wyższych nakładów inwestycyjnych (wstępna opłata rośnie do 19,9 tys. zł), ale jest to opcja bezprowizyjna – cały zysk zostaje w kieszeni właściciela Agencji.

Zarobki średnio trzykrotnie przekraczają koszty i są osiągalne już po dwóch tygodniach funkcjonowania w tym biznesie. Jeśli miesięcznie na utrzymanie firmy franczyzobiorca przeznaczy 5 tys. zł, zarobi na „czysto” 15 tys. zł. Jeśli natomiast koszty wzrosną do 10 tys. zł, dochód analogicznie wyniesie 30 tys. zł. Opłaca się promować innych i w ten sposób pomnażać swój zysk.

 

WIZYTÓWKA AGENCJI WIRTUALNEJ

Sieć agencji marketingowych.

  • Kwota inwestycji: 10-20 tys. zł
  • Liczba placówek własnych: 3
  • Liczba placówek partnerskich: 31

Michał Schnell, właściciel Agencji Wirtualnej / "Przystąpienie do sieci franczyzowej – w zależności od wyboru modelu biznesu – to jednorazowy koszt w graniach 10-20 tys. zł".

POPULARNE NA FORUM

Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020
Szkolenia sprzedażowe

Dzień dobry, czy wie ktoś z Państwa kto prowadzi szkolenia sprzedażowe czy szkolenia dla handlowców?

1 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Moim zdaniem warto. W takich agencjach pracują przeważnie doświadczeni specjaliści, którzy starają się zadbać o klienta oraz zapewnić mu możliwie profesjonalną i...

3 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2019