Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
 

Podczas takich spotkań partnerzy omawiają cele i strategiczne działania na następny rok. Uczestnicy dyskutowali o produktach bankowych i o najlepszych sposobach pokazania ich zalet klientom banku. Z drugiej strony, franczyzobiorcy mogli podzielić się swoją wiedzą o tym, jak klienci odbierają ofertę banku oraz co zrobić, by ciągle rozwijać wspólny biznes. 

„Takie spotkania są bardzo ważne. Zdecydowanie ułatwiają wymianę poglądów i pozwalają na dzielenie się swoimi doświadczeniami. Tworzą przestrzeń do rozmów, którą trudno uzyskać w inny sposób niż spotkanie ‘na żywo’. To duża wartość.” – mówi Anna Gniatkowska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich. 

Spotkania są ważne nie tylko dla kreślenia dróg rozwoju franczyzy. Są też często okazją do tego, by wspólnie celebrować sukcesy. A w sieci partnerskiej ich nie brakuje. Sieć Partner liczy już ponad 160 placówek. Tylko w tym roku Santander Bank Polska otworzył 16 nowych w miejsce oddziału, a w planach są następne. Placówki partnerskie notują rekordy sprzedażowe. We wrześniu przekroczyły miliard złotych sprzedaży kredytu gotówkowego! 

Jaka jest tajemnica sukcesu sieci partnerskiej Santandera? Zapytaliśmy o to Annę Gniatkowską:

„Myślę, że na sukces tej sieci składa się bardzo wiele czynników. Przede wszystkim są to ludzie. Współpracujemy z partnerami, których plany biznesowe są zbieżne z naszymi. Chcemy realizować wspólne cele i rozmawiamy o tym, jak je osiągać. To podstawa. Na sukces składa się również to, co oferujemy jako bank, czyli sprawdzony model współpracy. Po 15 latach na rynku można powiedzieć, że oferujemy biznes na każde czasy”.

Placówki partnerskie Santander Bank Polska są zlokalizowane w małych i średnich miejscowościach. Propozycja współpracy jest kierowana do osób, które wiedzą w jaki sposób zarządzać biznesem. I choć Santander Bank Polska od przyszłych partnerów nie wymaga doświadczenia bankowego, to praktyka pokazuje, że osoby z takim doświadczeniem najlepiej sprawdzają się w roli partnerów.  

Na co mogą liczyć partnerzy banku? Przede wszystkim na szerokie wsparcie na start. Bank dostarcza wyposażenie placówki: meble, oznakowanie i sprzęt IT. Nowy partner otrzymuje bazę klientów, dzięki której już od początku działania osiąga dochody. Nie bez znaczenia jest pomoc w przygotowaniu placówki do działania: w załatwieniu wszystkich formalności, zatrudnieniu pracowników czy aranżacji placówki. Ważne jest również wynagrodzenie, które składa się z trzech filarów: prowizji ze sprzedaży nowych produktów, dochodu z potencjału bazy  placówki i bonusów finansowych za wielkość i jakość sprzedaży. 

Aktualne oferty objęciaplacówki partnerskiej Santander Bank Polska są dostępne na stronie: santanderpartner.pl

 

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Santander Bank Polska.
Dowiedz się więcej
Dane kandydata
Dane kandydata
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank