AdAwards podzieli się zyskiem z partnerami

Zmiana podejścia / W ostatnim czasie firma znów jednak notuje większe zainteresowanie współpracą pod swoim szyldem. Postanowiła więc reaktywować ofertę i podejść do tego nieco inaczej.
Piątek
15.11.2024
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
 

Agencje reklamowe nie narzekają na brak klientów w ostatnim czasie. Boom na swoje usługi odnotowali szczególnie w czasie pandemii. Żniwa trwają do dzisiaj.

– Rynek jest wdzięczny, bo firmy są już w pełni świadome tego, że internet rządzi – mówi Arkadiusz Szustak, współwłaściciel agencji AdAwards.

Nowe podejście

Firma od kilku lat notuje stałe tempo rozwoju. Wolumen jej sprzedaży oraz liczby klientów rośnie o ok. 20 proc. rocznie. Po pandemii zaobserwowała też duże zainteresowanie współpracą franczyzową. Jeszcze w minionym roku formalnie miała kilkunastu franczyzowych partnerów, jednak dzisiaj jest ich dwóch – działają w Warszawie i Wrocławiu.

– To efekt chwilowego trendu, który pojawił się na rynku wraz z pandemią. Po roku albo dwóch wykruszyły się osoby, które chciały spróbować swoich sił na tym polu, ale prowadziły także inne firmy i nie angażowały się odpowiednio w biznes z nami. My też nie mieliśmy wydzielonego odpowiedniego działu, który skupiałby się na opiece nad partnerami – mówi Arkadiusz Szustak.

W ostatnim czasie firma znów jednak notuje większe zainteresowanie współpracą pod swoim szyldem. Postanowiła więc reaktywować ofertę i podejść do tego nieco inaczej.

– Przede wszystkim wydzieliliśmy departament, który będzie za tę część biznesu odpowiadał i zatrudniliśmy menedżerów, którzy poprowadzą temat franczyzy – mówi Arkadiusz Szustak.

Ponadto w planach jest bardziej restrykcyjny dobór odpowiednich osób, które rzeczywiście są zainteresowane współpracą.

– Wolimy mieć czterech naprawdę zaangażowanych partnerów niż czternastu, którzy nie wiadomo, czy się  w tym odnajdą – mówi Arkadiusz Szustak.

Do tego AdAwards planuje podzielić się z partnerami połową zysku.

– Do tej pory cennik współpracy wyglądał różnie w przypadku różnych usług i produktów. Teraz chcemy to ujednolicić. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu motywacja do działania naszych partnerów będzie silniejsza, a do tego będą mogli skupić się na relacjach biznesowych i budowaniu grupy odbiorców na lokalnym rynku. Resztą zajmiemy się my. Mamy dzisiaj taką skalę działania, że jesteśmy w stanie osiągać bardzo korzystne ceny produkcji i chcemy się tym podzielić. Wszyscy na tym skorzystają – mówi Arkadiusz Szustak.

Nawiązanie współpracy z AdAwards nadal wymaga inwestycji rzędu 15 tys. zł oraz przejścia pełnego kilkudniowego szkolenia. Zarobić można nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie.

Rosną wymagania

Branża marketingu, szczególnie internetowego, rośnie jak na drożdżach, ale jednocześnie jest bardziej wymagająca.

– Klienci są bardziej świadomi, oczekują konkretnych wyników, indywidualnego podejścia i osobistego kontaktu. Na szczęście mamy to wszystko w naszych standardach – mówi Arkadiusz Szustak.

Jego zdaniem jest to dobry czas dla rzetelnych i sprawnie działających agencji.

– Dodatkowo mamy pełną kompleksowość usług. Jest to ważny argument dla klientów. Proponujemy wszystkie usługi marketingu digital pod jednym dachem – mówi Arkadiusz Szustak.

Dodaje, że miał pewne obawy odnośnie sztucznej inteligencji. Jednak okazało się, że jest to tylko kolejne narzędzie pomagające w bardziej precyzyjnym oraz sprawniejszym działaniom reklamowym.

– W dzisiejszych czasach jest to już dużo trudniejsze niż kiedyś, ponieważ jest tak dużo wiedzy do przyswojenia, że nawet ja jako współwłaściciel agencji nie ogarniam niektórych tematów, np. Tik Toka – śmieje się Arkadiusz Szustak.

AdAwards zatrudnia  specjalistów, którzy mają wyspecjalizowaną wiedzę techniczną i merytoryczną w każdym z obszarów marketingu.

– Wyróżnia nas na rynku kompleksowa obsługa i indywidualne podejście do klienta – mówi Arkadiusz Szustak.

WIZYTÓWKA MARKI AD AWARDS

Ogólnopolska sieć agencji marketingowych.

  • 2 placówki franczyzowe
  • 15 tys. zł opłaty franczyzowej
  • Firma podzieli się z partnerami połową zysku
  • Franczyzobiorcy są poszukiwani z całego kraju

Arkadiusz Szustak, współwłaściciel agencji AdAwards. / Wolimy mieć czterech naprawdę zaangażowanych partnerów niż czternastu, którzy nie wiadomo, czy się w tym odnajdą
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020