Go Herbs stawia na franczyzę
Go Herbs to sieć sklepów z suplementami i produktami prozdrowotnymi. Funkcjonuje na rynku od ponad 3 lat.
– W ofercie naszych sklepów znajduje się około 2,5 tys. produktów z kategorii suplementów diety, witamin, minerałów i zdrowej żywności – informuje Marcin Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Go Herbs. –Naszą misją jest dostarczanie klientom starannie wyselekcjonowanych produktów, wspierających zdrowie i dobre samopoczucie.
Licencja na sklep
Marka ma dwie placówki własne – w Poznaniu i Wrocławiu. Teraz planuje rozbudować sieć sklepów, korzystając z modelu franczyzowego.
– Od początku powstawania sieci byliśmy przekonani, że franczyza jest najlepszą ścieżką rozwoju dla naszej marki – podkreśla Marcin Wojciechowski. – Franczyzobiorcy znają swój lokalny rynek, swoich klientów obecnych i potencjalnych, i we współpracy z nami będą w stanie najlepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów. Wierzymy, że połączenie wsparcia i know-how od silnej marki ze znajomością lokalnych uwarunkowań i doświadczeniem naszych franczyzobiorców pozwoli skutecznie zdobyć przewagę konkurencyjną.
Franczyza Go Herbs skierowana jest zarówno do przedsiębiorców, którzy już prowadzą niezależne sklepy zielarskie i z suplementami diety, jak i do osób, które dopiero chcą otwierać taki sklep. Marka nie ma sztywno określonych ram, jeżeli chodzi o wielkość miast, w których widzi swoje placówki.
– Doświadczenie podpowiada nam jednak, że najlepszą lokalizacją jest galeria handlowa w dużym lub średniej wielkości mieście – dodaje Marcin Wojciechowski.
Według franczyzodawcy najkorzystniej otworzyć sklep o powierzchni 60-80 mkw. Centrala szacuje, że inwestycja wyniesie ok. 3 tys. zł za 1 mkw. W tej kwocie zawiera się wyposażenie sklepu w meble, zaprojektowane specjalnie dla sieci, wspólny system kasowo-magazynowy, oświetlenie, obrandowanie lokalu zgodne z wymogami marki. Franczyzobiorca musi też zainwestować w towar.
– W grupie spółek, do której należy Go Herbs jest również największa w Europie hurtownia suplementów, oferująca franczyzobiorcom dostęp do szerokiej oferty produktów topowych światowych marek – mówi Marcin Wojciechowski. – Dla naszych franczyzobiorców przygotowaliśmy specjalne warunki cenowe oraz możliwość uzyskania kredytu kupieckiego.
Franczyzobiorcy mogą składać zamówienia w zależności od własnych potrzeb, dostawy z hurtowni odbywają się codziennie.
Wsparcie we franczyzie
Kandydat na franczyzobiorcę Go Herbs nie musi mieć doświadczenia w branży, ale powinien zatrudnić osoby z odpowiednią wiedzą.
– W naszych sklepach własnych zatrudniamy kadrę wykwalifikowanych specjalistów: dietetyków, technologów żywienia, trenerów personalnych. Dzięki temu oferujemy eksperckie porady dla każdego klienta. Tego samego oczekujemy od naszych franczyzobiorców – podkreśla Marcin Wojciechowski.
Franczyzobiorcy otrzymują od centrali m.in. know-how prowadzenia biznesu, gotowy biznesplan, szkolenia – także dla personelu, plany marketingowe promujące sieć i poszczególne sklepy, stałą pomoc operacyjną przedstawicieli handlowych.
– W dzisiejszym świecie moda na zdrowe życie i zdrowe odżywianie jest tak silna, że popularność całej naszej branży rośnie z roku na rok – zapewnia Marcin Wojciechowski. – To powoduje jednocześnie coraz większą konkurencję na rynku. A Go Herbs jest nie tylko siecią sklepów, ale dzięki zespołowi specjalistów jest też źródłem wiedzy o oferowanych produktach, ich działaniu, składnikach. Ta kombinacja sprawia, że klienci chętniej nas odwiedzają, a przede wszystkim wracają na kolejne zakupy.
Go Herbs nie pobiera od franczyzobiorców opłaty za przystąpienie do sieci. Opłata franczyzowa jest natomiast rozliczana w cyklu rocznym i wynosi 2 tys. zł netto. Czas oczekiwania na zwrot z inwestycji – jak podkreśla franczyzodawca – zależy od wielu czynników, ale można przyjąć, że to między 12 a 24 miesiące.
WIZYTÓWKA GO HERBS
Sieć sklepów z suplementami i produktami prozdrowotnymi premium.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- wynajem mebli na preferencyjnych warunkach;
- profesjonalny projekt aranżacji sklepu;
- dostęp do oferty mebli i wyposażenia sklepu;
- indywidualne rabaty u dostawców wyposażenia;
- dostęp do oferty ubrań dla personelu sklepu;
- wspólny system kasowo-magazynowy;
- wparcie marketingowe i sprzedażowe (promocje centralne, sezonowe);
- szkolenia produktowe i sprzedażowe;
- dostęp do bazy ponad 2500-3000 produktów premium;
- możliwość uzyskania kredytu kupieckiego;
- sprowadzanie produktów na specjalne zamówienie;
- widoczność na stronie internetowej i blogu;
- opieka handlowca.
Go Herbs w liczbach
- 2 sklepy własne
- inwestycja w sklep – ok. 3 tys. zł za 1 mkw.
- roczna opłata franczyzowa – 2 tys. zł netto
Szeroka oferta / W ofercie sklepów Go Herbs jest ok. 2,5 tys. produktów z kategorii suplementów diety, witamin, minerałów i zdrowej żywności. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Dobre Oko rozwija franczyzę optyczną
/29.08.2025
Sieć Dobre Oko na ten rok zaplanowała minimum pięć otwarć. Jak otworzyć salon optyczny?
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Kodano Optyk – najszybciej rozwijająca się sieć optyczna w Polsce – rozpoczęła 2025 rok z dużym rozmachem.
Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.
VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainwestuj w formę i urodę – franczyzy beauty i fitness
/22.10.2025
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
W Pałacu Kultury i Nauki trwają Targi Franczyza. Przyjdź i znajdź pomysł na biznes – dziś ostatnia szansa!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Apteka we franczyzie?
Rzeczywiście, jeśli chodzi o franczyzę aptek to teoria na niewiele sie tu przyda. Dlatego też jeśli jesteście nadal zainteresowani tym tematem to zapraszam po kontakt....
Apteka we franczyzie?
Jestem za nawet w małych nadmorskich miejscowościach...
Apteka we franczyzie?
This article you have shared here's incredible. I like and recognize work. The factors you have talked about in this specific article are helpful. I should try to seek after...
Otwarcie sklepu "medycyna chińska"
Jak sądzicie,czy u nas by się przyjął sklep z produktami,suplementami medycyny chińskiej? Mam tu na myśli różne kremy,plastry,banki... Czy nasze społeczeństwo...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
witam, ostatnio miałam dość poważy wypadek... jadąc na rowerze zderzyłem się z drugim rowerzystą... długo dochodziłem do siebie, w końcu postanowiłem skorzystać z...
Sklep z ziołami
W Greenport mają franczyzę gdzie oferują pełne wsparcie z zakresu prowadzenia sklepu zielarsko-medycznego. Szkolenia wewnętrzne, wsparcie w rozwoju biznesu – wszystkie...
Wyspa handlowa z suplementami diety (G-Supplements)
Popyt na suplementy raczej będzie, bo społeczeństwo jest coraz grubsze no a coraz bardziej liczy się wygląd... jednocześnie trochę zwiększa się świadomość wśród...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
Teraz korzystam z pakietu w prywatnej przychodni i to jest tak wygodne! Nie wiem, czy kiedykolwiek zdołam się z powrotem przestawić na NFZ, jeśli zrezygnuję z pracy i...