Centrum SmartyKids zazwyczaj staje się rentowne przy około 30–40 zapisanych kursantach.
Wtorek
16.09.2025
SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.
 

SmartyKids Polska jest częścią międzynarodowej sieci dziecięcych centrów edukacyjnych, posiadającej ponad 350 placówek w ponad 13 krajach na całym świecie. Pierwsze centra w Polsce marka otworzyła w Krakowie i Katowicach.

– Oferujemy unikalne, autorskie kursy dostosowane do różnych grup wiekowych – informuje Georgii Rozov, dyrektor ds. franczyzy SmartyKids.

Wśród zajęć oferowanych przez SmartyKids jest arytmetyka mentalna dla dzieci w wieku 4–12 lat, SmartyMath – dla dzieci w wieku 3–6 lat oraz język angielski A1 dla dzieci w wieku 7–12 lat.

– Każdy kurs łączy innowacyjne podejście oparte na zabawie ze sprawdzonymi praktykami edukacyjnymi. Zajęcia są interaktywne, z elementami grywalizacji i prowadzone w małych grupach, co zapewnia skuteczność i przyjemność – mówi Georgii Rozov. – Dzieci nie tylko się uczą, ale również rozwijają umiejętności poznawcze, pewność siebie i chęć do nauki.

Zmotywowany franczyzobiorca 

SmartyKids poszukuje zmotywowanych osób, które chcą prowadzić własny biznes edukacyjny. Centra SmartyKids mogą działać zarówno w dużych metropoliach, jak i mniejszych miastach. W Polsce marka chce być obecna już w miejscowościach liczących od 30 tys. mieszkańców. W większych miastach franczyzobiorca otrzyma wyłączność na określony obszar. 

To od partnera zależy, jak będzie prowadził swoje centrum. Wielu franczyzobiorców na początku samodzielnie prowadzi zajęcia, co pomaga im lepiej zrozumieć metodykę i zbudować bliższe relacje z rodzicami i dziećmi. Gdy centrum się rozwija, zazwyczaj zatrudniają nauczycieli i koncentrują się na zarządzaniu, marketingu i rozwoju biznesu. Obie ścieżki są możliwe – wszystko zależy od preferencji i celów partnera.

– Rekomendowanym modelem jest prowadzenie stałego centrum edukacyjnego, co buduje silną rozpoznawalność marki i zaufanie rodziców. Jednak franczyzobiorcy mogą również rozpocząć zajęcia w wynajętych salach, szkołach czy domach kultury, szczególnie na początku, zanim otworzą własną dedykowaną placówkę, przy zachowaniu określonych wymagań marki – mówi Georgii Rozov. 

Bezpieczna okolica

Lokal, w którym otworzymy centrum SmartyKids powinien znajdować się w bezpiecznej, rodzinnej okolicy, blisko szkół, osiedli mieszkaniowych lub w miejscach dobrze widocznych i łatwo dostępnych. Jak informuje franczyzodawca, całkowity budżet potrzebny na początek mieści się w przedziale 10 - 15 tys. euro. Ta kwota obejmuje remont i adaptację lokalu, wyposażenie, materiały edukacyjne, opłatę wstępną oraz działania marketingowe i promocyjne na start. 

SmartyKids zapewnia m.in. szkolenia wstępne i bieżące dla franczyzobiorców i nauczycieli, wsparcie biznesowe i marketingowe oraz dostęp do gotowych materiałów graficznych, dostęp do interaktywnej platformy online – wykorzystywanej zarówno na zajęciach, jak i w domu, regularne aktualizacje programów nauczania, stałe konsultacje i mentoring ze strony zespołu franczyzowego. 

– Centrum SmartyKids zazwyczaj staje się rentowne przy około 30–40 zapisanych dzieciach, w zależności od lokalnych kosztów – dodaje Georgii Rozov. – Wraz ze wzrostem renomy i poleceniami rodziców liczba uczniów systematycznie rośnie.

 

WIZYTÓWKA SMARTYKIDS

Międzynarodowa sieć dziecięcych centrów edukacyjnych. Oferuje zajęcia dla dzieci w wieku 4-12 lat. 

Franczyzobiorcy otrzymują:

  • kompleksowe szkolenie wstępne obejmujące operacje biznesowe, produkty i usługi, aby zapewnić płynny start;
  • wyłączność w regionie;
  • wsparcie operacyjne;
  • bieżącą pomoc w zarządzaniu, logistyce i codziennych operacjach w celu optymalizacji wydajności;
  • projektowanie, branding i materiały edukacyjne;
  • materiały reklamowe i edukacyjne, wizualizacje cyfrowe (np. treści w mediach społecznościowych i broszury) oraz projekty brandingu wnętrz;
  • szkolenia marketingowe – wskazówki ekspertów dotyczące zwiększania bazy klientów poprzez strategiczne połączenie kanałów reklamowych online i offline;

SmartyKids w liczbach

  • ponad 350 placówek w ponad 13 krajach
  • kwota inwestycji 10-15 tys. euro

Georgii Rozov, dyrektor ds. franczyzy SmartyKids: / "Wraz ze wzrostem renomy i poleceniami rodziców liczba uczniów systematycznie rośnie."

POPULARNE NA FORUM

Żłobek

Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2024
Praca licencjacja - franczyza McDonald's

Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.05.2021
Akademia Bystrzaka

Podłączam się do pytania.

2 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Akademia Bystrzaka

Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?

2 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...

2 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2020
Czy warto zainwestować w szkołę językową?

Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...

21 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2019
Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018