Własna firma ma smaczek

Magazyn Franchising Info znowu zwiększył objętość! Numer 7 ma 64 strony! Piszemy o korzyściach z przystąpienia do gastronomicznych sieci franchisingowych. Przedstawiamy zmiany, które nastąpią w związku z integracją z Unią Europejską oraz możliwości skorzystania ze środków pomocowych. Historia opisana w dziale „Jest sprawa” przestrzega przed nieostrożnym zawieraniem umów z franczyzodawcami, którzy nigdy nie wypróbowali swojego pomysłu.
 

Fachowo i ciekawie o franchisingu

Poznaj pomysły na własny biznes! Magazyn Franchising Info zawiera aktualne informacje o sieciach franchisingowych działających w Polsce. Przedstawia najnowsze wydarzenia i trendy na rynku franchisingowym, opisuje sukcesy i porażki, doradza biorcom i dawcom licencji oraz omawia zmiany w polskim prawie i podatkach.

W siódmym numerze

Nowe otwarcie

Potrzebny chłopak z drewna
Firma Jagram twierdzi, że na meblach ogrodowych można osiągnąć zyski powyżej średniej krajowej w handlu detalicznym. Jagram projektuje, produkuje i eksportuje drewniane konstrukcje ogrodowe. Jest liderem w projektowaniu i sprzedaży tego typu sprzętu wypoczynkowego. W Polsce prowadzi cztery testowe Centra Ogrodowe.

Ciaśniej w bieliźnie
Na rynku bieliźniarskim robi się coraz ciaśniej. Wchodzi nowa marka - Szame.

Nowe teletorium na rynku GSM
Sprzedaż akcesoriów do aparatów GSM, która dla pozostałych dystrybutorów była marginesem, dla teletorium od zawsze była najważniejsza.

Info-shorty

Salon z rozmachem
W dniach 16-18 czerwca w hali Torwaru w Warszawie odbędzie się II Ogólnopolski Salon Franchisingu. Zapowiada się udana impreza, która zgromadzi całą branżę, najlepsze firmy franchisingowe i wielu potencjalnych franczyzobiorców. Patronem imprezy będzie Polska Organizacja Franczyzodawców.

7 mgnień wiosny
Minęło już siedem lat od kiedy EF English First, szwedzka sieć franchisingowa, zaczęła uczyć Polaków angielskiego. W tej chwili

SNC w drodze na giełdę
SNC, operator sieci 200 dyskontowych sklepów odzieżowych, planuje kolejne inwestycje.

Cyfrowa wizja da pieniądze
Prezes spółki Euro-Color, Andrzej Bogucki, opowiedział Franchising Info o nowym koncepcie franczyzowym, którym chce pokonać Kodaka.

Ach, te cytryny
Atlantic nie pozostawia raczej złudzeń konkurencji, co do faktu, kto rządzi na rynku bielizny.

Odkryj skórę na wiosnę
W tym roku Derri chce na dobre zaistnieć w świadomości polskich kilentów zakładając kolejnych 10-15 sklepów pod własną marką.

Człowiek to woda
Sieć Kosmetycznych Instytutów Dr Ireny Eris powiększyła swoje usługi o odnowę biologiczną oraz zabiegi SPA.

Temat numeru

Przez żołądek do portfela
Czy można szybko zarobić na szybkim jedzeniu? Nie. Jeśli franczyzobiorca chce skorzystać z solidnej marki na rynku szybkiego jedzenia, musi czekać na zwrot kapitału od 3 do 6 lat (telePizza, McDonald's). Jednak warto poczekać, bo zwrot jest stosunkowo pewny, a dobre marki gastronomiczne gwarantują stabilność.

Jest sprawa

EduLife nauczka na całe życie
Prowadzenie "Szkoły EduLife - każdy jest geniuszem" miało zmienić ich życie na lepsze. Dawca przekonywał: "Bądź odważny, zacznij marzyć", więc zaczęli.

Dobre rady

Czy nadszedł już czas na sprzedaż twojej franczyzy?
Twoja firma odniosła sukces na rynku? Chciałbyś podzielić sie nim z innymi i myślisz jak przekształcić Twoją firmę w system franchisingowy?

Unia zmieni polski franchising?
Dr Martin Mendelsohn, największy europejski autorytet w dziedzinie franchisingu, prezes zarządu Horwath Franchising, udzielił wywiadu magazynow Franchising Info.

Magazyn Franchising Info możesz zamówić przez internet w księgarni (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Aktualne wydanie magazynu jest także dostępne w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748