Wtorek
24.05.2005
24 maja z Czytelnikami portalu rozmawiał Paweł Klimek.
 

Anna: Dysponuję prawie 100 metrowym lokalem w podwarszawskim Pruszkowie (około 100 tys. mieszkańców). Czy koncept przewiduje otwieranie sklepów Galerii Prezentów w takich miejscach?
Paweł Klimek: Podana powierzchnia jest zdecydowanie za duża, dodatkowo musiałbym znać szczegółową lokalizację, proponuję by zechciała się Pani skontaktować ze mną bezpośrednio za pomocą maila: pklimek@galeriaprezentow.pl.

Hubiflex: Czy prowadząc franczyzowy punkt Galerii Prezentów, można sprzedawać wasze produkty również w innych miejscach niż sam sklep? Np. przez internet
Paweł Klimek: Uwaga - my nie dostarczamy produktów do sieci franczyzowej. Franczyzobiorca przystępuje do centralnie wynegocjowanych umów dostawy jako podmiot niezależny (na bardzo dobrych warunkach) może zatem dystrybuować otrzymane towary także poza punktem franczyzowym

Anna: Czy zapewniacie wyłączność terytorialną swoim franczyzobiorcom?
Paweł Klimek: W odniesieniu do punktów sieci oczywiście tak - tzn. nie otworzymy 2 punktów w tej samej galerii handlowej lub centrum handlowym, ale w dwóch różnych centrach w danym mieście - tak (przykład Katowic i Krakowa) - tak naprawdę nie będą stanowić dla siebie konkurencji - w odniesieniu do punktów lokowanych poza galeriami i centrami handlowymi zapewniamy wyłączność terytorialną w odniesieniu do ustalonego obszaru (np. miasto, dzielnica)

Tomasz z Katowic: Jaką docelowo planują Państwo liczbę sklepów?
Paweł Klimek: Determinować to będzie zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców (które jak na razie jest bardzo duże). W tym roku planujemy sprzedaż jeszcze 5 - 7 licencji, a w roku 2006 - 10 do 15. Chcielibyśmy być obecni we wszystkich atrakcyjnych nowopowstających C.H., staramy się także o pozyskanie lokalizacji w centrach już istniejących, ocenianych jako "dobre"

Tomasz z Katowic: Czy jako pomysłodawca konceptu badają Państwo zwyczaje zakupowe Polaków w kontekście prezentów?
Paweł Klimek: Zdecydowanie tak, przedstawiona oferta jest wynikiem czteroletnich doświadczeń z 2 własnych sklepów na Śląsku. Proces ten ma chrakter ciągły: obecnie wprowadzamy do oferty (w celu realizacji oczekiwań klientów) bardzo wąski wycinek tzw. biżuterii upominkowej (spinki do koszul i krawatów), a w Krakowie element regionalny: wysokiej klasy upominki krakowskie

malanit: Przy jakiej liczbie sklepów zaczniecie Państwo promować markę Galeria Prezentów?
Paweł Klimek: zakładamy że przy 7 - 9 sklepach, obowiązkowo gromadzony przez franczyzobiorców na własnych kontach fundusz reklamowy, zacznie być wykorzystywany na centralną promocję marki Galeria Prezentów, aktulanie wspieramy działania indywidualne, gdyż to one przynoszą najlepszy efekt

gocha: Czy Galerie Prezentów będziecie otwierać tylko w dużych miastach?
Paweł Klimek: W ostatecznym rozrachunku to franczyzobiorca decyduje, gdzie otworzyć sklep, jest bowiem niezależnym podmiotem gospodarczym działającym w ramach umowy franczyzowej. To na nim spoczywa ryzyko gospodarcze, które franczyza ma minimalizować. Jeżeli zatem ktoś jest przekonany do dobrej lokalizacji w małym mieście, a potencjalny rynek lokalny według naszej oceny będzie wystarczająco chłonny, nie widzę przeszkód, by udzielić licencji.

Hubiflex: Czy każdą indywidualną promocję mojego punktu trzeba konsultować z Wami?
Paweł Klimek: W zasadzie nie, warto jednak oprzeć się w tym zakresie o nasze doswiadczenia i cykliczne oferty przedstawiane przez dostawców

kostek: Czy istnieje jakaś sieć, która jest bezpośrednią konkurencją Galerii Prezentów?
Paweł Klimek: Konceptu identycznego w zasadzie nie napotkałem. Wydaje się, że udało się nam wyselekcjonować ofertę towarową, która nosi znamiona wyjątkowości. Obserwujemy, że niektóre sieci podążają za nami w wybranych grupach towarowych.

domino: Ilu średnio klientów odwiedza w ciągu miesiąca sklep Galerii Prezentów? Za jaką sumę kupują produkty?
Paweł Klimek: Na tak szczegółowe pytania chętnie odpowiem na spotkaniu osobistym. Zapraszam do siedziby firmy w Katowicach przy ul. Kolejowej 57, lub do kancelarii PROFIT system w Warszawie przy ul. Brązowniczej 16, w dniu 2 czerwca 2005r.

<-- WSTECZ | WIĘCEJ -->

Targi On-line

POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019