Spółka rozważa wprowadzenie na rynek nowej marki odzieżowej, tym razem skierowanej do młodzieży od dwunastego do szesnastego roku życia.
Piątek
05.09.2008
Coccodrillo – producent odzieży i akcesoriów dziecięcych - planuje wprowadzić na rynek nową markę i zmienia nazwę.
 

Profil działalności firmy pozostanie taki, jak dotychczas. Firma CDRL nadal będzie projektowała, produkowała i dystrybuowała ubrania, obuwie i akcesoria dla dzieci.

Zabieg zmiany nazwy ma na celu m.in. odróżnienie nazwy spółki od jej wiodącej marki - Coccodrillo - mówi Mieczysław Andersz, dyrektor CDRL. - Do podjęcia tej decyzji przyczyniły się plany wprowadzenia przez nas kolejnego brandu.

Spółka rozważa wprowadzenie na rynek nowej marki odzieżowej, tym razem skierowanej do młodzieży od dwunastego do szesnastego roku życia.

(agaka)


Agnieszka Turska