Łukasz Polak, area developer na rynku Polskim firmy Expense Reduction Analyst.
Poniedziałek
19.10.2009
O sposobach redukcji kosztów w przedsiębiorstwie mówi Łukasz Polak, area developer na rynku Polskim firmy Expense Reduction Analyst.
 

Czy w związku z kryzysem więcej firm decyduje się ograniczać swoje wydatki?
Z punktu widzenia zapotrzebowania na usługi doradcze związane z poszukiwaniem oszczędności, kryzys jest jednym z motorów napędzających ich rozwój. Naturalnie nie jedynym. Coraz więcej firm widzi potrzebę poszukiwania oszczędności w obszarach, które dotychczas były pomijane. Klienci Expense Reduction Analyst (ERA), proszą o wsparcie w zakresie redukcji kosztów, widząc w tym procesie możliwość długofalowej zmiany podejścia ich pracowników do problemu nadmiernych wydatków. Zauważamy iż kryzys jest raczej katalizatorem planowanych już działań, niż reakcją na potrzebę chwili.

Gdzie najłatwiej można znaleźć oszczędności?
Z pewnością najłatwiej jest znaleźć oszczędności w obszarach, którymi dotychczas firma się nie zajmowała. Okazuje się, iż można zaoszczędzić często powyżej 20 proc. ponoszonych kosztów w zakresie np.: wydatków na materiały biurowe, ubezpieczenia, druk materiałów, opłaty bankowe czy też koszty podróży służbowych. Te wskazówki naszych ekspertów są często zaskakujące dla firmy i jednocześnie pokazują, iż pozornie mało interesujące obszary ponoszonych kosztów, umiejętnie zarządzane, wpływają bezpośrednio na wzrost rentowności firmy.

rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020