Nowy S-printer już w marcu

Rok 2009 S-printer zakończył z 13 placówkami franczyzowymi zlokalizowanymi w całym kraju. Ostatnie otwarcia miały miejsce w Warszawie, Rudzie Śląskiej i Lubinie. Teraz przyszedł czas na Tarnów.
- Po okresie stagnacji w 2009 r. obserwujemy ponowny wzrost zainteresowania wejściem do naszej sieci franczyzowej. W każdym tygodniu wpływa kilka, kilkanaście zapytań o warunki wejścia do sieci. Liczymy więc, że w 2010 r. zwiększy się liczba punktów w sieci S-printer i umocni się pozycja już istniejących. Serię tegorocznych otwarć rozpoczniemy już 3 marca. Do sieci dołączy wówczas placówka w Centrum Handlowym Echo w Tarnowie. Obecnie prowadzimy również zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami ze Śląska i Lubelszczyzny – mówi Katarzyna Owczarz-Pietrzyk, marketing and franchising manager Sellsys Polska, właściciela marki S-printer.
Koszt otwarcia stoiska w sieci S-printer w dużej mierze uzależniony jest od decyzji franczyzobiorcy odnośnie zakresu prowadzonej działalności. Wejście do sieci obliguje do sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek, natomiast dodatkowe produkty i usługi nie są obowiązkowe. Na uruchomienie stoiska S-printer trzeba przeznaczyć ok. 10 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2 tys. zł, a fundusz marketingowy to 200 zł miesięcznie. Na zatowarowanie trzeba wydać od 3 do 5 tys. zł. Lokal, w którym będzie znajdował się punkt S-printer musi znajdować się przy głównej ulicy lub w centrum handlowym. Sellsys ma centralną umowę z siecią hipermarketów Tesco, która umożliwia wynajem miejsca w pasażach handlowych sklepów tej sieci.
Franczyzodawca zapewnia pomoc przy uruchomieniu punktu oraz bieżące wsparcie i doradztwo w prowadzeniu działalności. Każdy nowy franczyzobiorca przechodzi nieodpłatne szkolenie wstępne. Otrzymuje również dostęp do aktualnych informacji branżowych, materiałów promocyjnych i bierze udział w ogólnopolskich akcjach promocyjnych.
S-printer to sieć sklepów zajmujących się dystrybucją alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki Vision tech. Właścicielem marki jest spółka Sellsys Polska, która na rynku istnieje od 2003 roku. Początki działalności były związane wyłącznie z rynkiem hurtowym, jednak od pięciu lat poprzez sieć franczyzowych sklepów S-printer oferta została skierowana także do klientów detalicznych i małych firm.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...