Master w Coffee News
Coffee News to cotygodniowa publikacja rozrywkowa, która jest dostarcza do kawiarni i restauracji. Jej celem jest przekazywanie wyłącznie pozytywnych informacji. Założeniem twórców jest bawienie czytelnika, przy jednoczesnym wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców, którym publikacja w wydawnictwie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w ich okolicy. Celem jest przekazanie właścicielom barów bezpłatnego pisma dla klientów, którzy lubią czytać w trakcie jedzenia. Na całym świecie w sieci działa już ponad 1 tys. franczyzobiorców.
- Nasza publikacja ma być przyjazna i pomocna ludziom na co dzień. Z założenia nie ma to być kolejna "wielka" gazeta, ale lokalne czasopismo do poczytania przy kawie - mówi Olga Siekierska z Coffee News Polska. - Chcemy dać czytelnikowi odrobinę rozrywki i uśmiechu, a jednocześnie być pomocnym przy wyborze firm świadczących usługi, których każdy na co dzień może potrzebować.
Obecnie centrala Coffee News na Polskę wydaje jedną edycję gazety w Łodzi. - Planujemy rozszerzyć ją do trzech edycji w naszym mieście - mówi Olga Siekierska.
Franczyzobiorcy wydają już Coffee News w Gdańsku i Wrocławiu. Od czerwca będzie działał także partner w Szczecinie. W niedługim czasie mają ruszyć kolejne edycje - w Warszawie, Poznaniu, Jeleniej Górze i Rzeszowie - najwcześniej pod koniec wakacji.
W Polsce Coffee News ma ukazywać się w miejscowościach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Do końca 2010 roku planowane jest uruchomienie około 15 licencjonowanych wydawnictw.
Oprócz kosztów początkowych franczyzobiorca musi liczyć się z poniesieniem wydatków na materiały marketingowe: stojaki i foldery reklamowe. W koszty działalności oprócz opłat bieżących i kosztów prowadzenia firmy trzeba wliczyć także wydatki związane z drukiem publikacji. Do końca bieżącego roku opłata wstępna wynosi 8 tys. zł. Opłaty bieżące są stałe na poziomie 200 zł tygodniowo.
Do wydawania Coffee News nie jest konieczne posiadanie lokalu. Przygotowywaniem publikacji można zajmować się z domowego biura. Spotkania najczęściej odbywają się u klientów.
(agaka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
/03.11.2025
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...