W przyszłym roku chcielibyśmy rozpocząć współpracę z dziesięcioma nowymi partnerami - mówi Łukasz Polak, country manager Expense Reduction Analysts w Polsce.
Środa
03.11.2010
W przeciągu roku obecności w Polsce sieć Expense Reduction Analysts pozyskała dziewięciu partnerów.
 

Firma Expense Reduction Analysts, zajmuje się redukcją kosztów i zwiększaniem rentowności przedsiębiorstw. Międzynarodowa kariera marki Expense Reduction Analysts rozpoczęła się w 1992 roku. W chwili obecnej firma działa w 41 krajach, gdzie skupia przeszło 750 partnerów. Do Polski sieć zawitała we wrześniu 2009 i w przeciągu zaledwie jednego roku pozyskała dziewięciu franczyzobiorców. Expense Reduction Analysts zamierza rozwijać się w kolejnych krajach Europy Środkowo-wschodniej. Biura mają pojawić się w Czechach, Słowacji, Litwie, Ukrainie i pozostałych krajach nadbałtyckich.

- W przyszłym roku chcielibyśmy rozpocząć współpracę z dziesięcioma nowymi partnerami, a w przeciągu najbliższych trzech lat zamierzamy pozyskać kolejnych 20 franczyzobiorców, skupiając swoją uwagę na północno-zachodniej oraz południowej części kraju. W pierwszej kolejności będziemy zapraszać do współpracy partnerów na Pomorzu, Kujawach oraz Górnym Śląsku, właśnie tam aktualnie poszukujemy potencjalnych kandydatów - mówi Łukasz Polak, country manager Expense Reduction Analysts w Polsce.

Przyszły franczyzobiorca powinien mieć przynajmniej 10 letnie doświadczenie biznesowe, zdobyte na stanowiskach menadżerskich lub specjalistycznych. Poza tym kandydaci muszą dysponować kapitałem w wysokości 35 tys. euro na zakup licencji. Opłata bieżąca wynosi 20 proc. generowanego przez partnera obrotu, nie mniej jednak niż 350 euro miesięcznie. Pakiet franczyzowy, poza know-how, obejmuje między innymi: szkolenie wprowadzające, półroczny pakiet coachingowy, materiały marketingowe, dostęp do bazy danych 15 tys. zrealizowanych na całym świecie projektów oraz systemu informatycznego obejmującego partnerów we wszystkich krajach, gdzie sieć jest obecna.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020