Office1 za dotację

Najnowsza placówka sieci Office 1 pierwszych klientów przyjęła 23 marca 2011. Jej właścicielka, Edyta Gęsiarz, chciała przystąpić do sieci od września ubiegłego roku. Żeby zdobyć kapitał niezbędny do rozpoczęcia współpracy z Office 1 zaczęła starać się o dotacje z Unii Europejskiej. Przyszła franczyzobiorczyni pozyskała środki na otwarcie własnego biznesu, w ramach projektu pod nazwą „Moja firma – moja szansa”, realizowanego przez Wyższą Szkołę Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jej wniosek, pisany z pomocą przyszłego franczyzodawcy, zajął drugie miejsce spośród 300 projektów zgłoszonych do konkursu w województwie świętokrzyskim.
- Mając kapitał w wysokości 40 tys. zł, pani Edyta mogła rozpocząć rozmowy o przystąpieniu do sieci Office1 - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office 1. - Sklep jest niewielki, ale znajduje się w dobrym punkcie. Franczyzobiorczyni stawia przede wszystkim na obsługę klientów biznesowych, których w jej okolicy nie brakuje.
Asortyment sklepów jest bardzo szeroki, począwszy od artykułów piśmienniczych, poprzez urządzenia biurowe, aż po meble, czy sprzęt komputerowy.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...