Firma z wizytówki
Panele wizytówkowe i reklamy w windach pojawiają się w kolejnych miastach. Te nietypowe formy reklamy cieszą się rosnącą sympatią klientów, więc firmy sięgają po nie coraz chętniej. Ich dystrybucją zajmuje się Grupa Mediowa Valere.
- Reklama w windzie ma wywołać efekt zaskoczenia, przyciągnąć uwagę w niebanalny sposób, a przez to utkwić w pamięci odbiorcy. Z podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku paneli wizytówkowych, gdzie w niewielkich boksach umieszczane są wizytówki różnych instytucji. Obie te formy promocji spotykają się z dużym zainteresowaniem firm, zwłaszcza teraz, w niepewnych czasach – wyjaśnia Mateusz Gabryś, dyrektor zarządzający i właściciel Grupy Mediowej Valere.
Dystrybucją reklam w windzie zajmują się cztery oddziały Grupy Mediowej Valere – jeden własny i trzy prowadzone przez franczyzobiorców. Niebawem dołączą do nich dwa kolejne – w Tychach i Katowicach. Do końca 2012 roku firma zamierza uruchomić dwie placówki własne i osiem franczyzowych.
Pomysł na panele wizytówkowe sprawdził się już u naszych południowych sąsiadów, gdzie usługi tego typy świadczy 13 punktów. Nad Wisłą ta forma reklamy dopiero debiutuje, ale Grupa Mediowa Valere prowadzi już rozmowy z osobami zainteresowanymi współpracą franczyzową. Firma planuje, że do maja tego roku panele pojawią się przynajmniej w 10 polskich miastach, a do końca roku miast, w których będzie można reklamować się w ten sposób ma być ok. 20.
Na początek franczyzobiorca dostaje 100 tablic wraz z materiałami zabezpieczającymi. Franczyzodawca udostępnia mu również bazę kontaktów, które pozwolą firmie zdobyć pierwsze zamówienia. W komplet tablic reklamowych umieszczanych w windzie trzeba zainwestować 8 tys. zł. Inwestycja w panele wizytówkowe to 7 tys. zł.
Franczyzobiorca musi samodzielnie wybrać miejsca, w których zostaną umieszczone panele i wynegocjować z właścicielami warunki ich umieszczenia. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku reklamy w windzie, z tym, że negocjacje ze spółdzielnią mieszkaniową leżą w gestii franczyzodawcy.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...