Biznes na masową skalę
European Financial Group (EFG) zajmuje się sprzedażą produktów inwestycyjnych. Historia EFG nie jest długa, bo firma rozpoczęła działalność w lipcu ubiegłego roku. Projekt rozpoczęło 14 osób – dziś w sieci działa ponad 2 tys. partnerów. Przez ten czas firma objęła swoim zasięgiem woj. mazowieckie, małopolskie, łódzkie, świętokrzyskie, lubelskie, wielkopolskie, śląskie i dolnośląskie. Teraz zapowiada dalszą ekspansję, głównie na terenie woj. mazowieckiego i małopolskiego.
- Miesięcznie przyłącza się do nas ok. 150 nowych partnerów biznesowych. Chcielibyśmy, aby pod koniec roku ta liczba zwiększyła się dwukrotnie, zaś w styczniu 2014 zamierzamy pozyskiwać miesięcznie 1 tys. partnerów – zapowiada Marcin Kuźniar, prezes zarządu EFG.
Partnerzy firmy EFG pracują na zasadzie Home Office, a więc nie muszą prowadzić swojej działalności w żadnym konkretnym lokalu. Kwota inwestycji waha się od 3 tys. zł do 60 tys. zł, jej wysokość ustalana jest indywidualnie z każdym potencjalnym partnerem.
EFG działa w oparciu o "marketing wielopoziomowy czwartej generacji", który polega na bezpośredniej sprzedaży produktów. Sprzedawca może się posiłkować stworzoną przez siebie siecią współpracowników, dzięki którym jego prowizja rośnie. Firma ma status Strategicznego Partnera Aegon w Europie Środkowo-Wschodniej.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...