Północ Nieruchomości przekracza 40-tkę

Obecnie sieć Północ Nieruchomości liczy sobie łącznie 42 biura, w tym 39 placówek franczyzowych oraz 3 placówki własne.
Piątek
27.07.2012
Pośrednicy otwierają kolejne placówki i notują rekordową wartość transakcji.
 

Przełom lipca i sierpnia to dla wielu z nas środek wakacji, ale w spółkach upływa on pod znakiem publikacji półrocznych wyników finansowych. Z tych zadowolony może być notowany na giełdzie papierów wartościowych operator sieci Północ Nieruchomości. W drugim kwartale bieżącego roku sieć pośredniczyła w transakcjach o rekordowej wartości 45 mln zł. To kwota o blisko 1/3 wyższa niż osiągnięta w drugim kwartale 2011.

- Jestem bardzo zadowolony z osiągniętego wyniku. Co istotne, oprócz wartości, wzrosła również ilość transakcji obsługiwanych przez sieć – mówi Piotr Sumara, prezes zarządu Północ Nieruchomości. - Ten doskonały wynik świadczy również o sile naszego konceptu franczyzowego oraz przede wszystkim o skuteczności i profesjonalizmie naszych franczyzobiorców.

A tych przybywa. W czerwcu działalność rozpoczęły trzy nowe biura – w Poznaniu, Warszawie oraz w Sokółce w województwie podlaskim. Od lipca funkcjonuje też punkt w Gliwicach. Obecnie Północ Nieruchomości liczy łącznie 42 biura, w tym 39 placówek franczyzowych oraz trzy placówki własne.

- Już w połowie bieżącego roku udało nam się przekroczyć liczbę 40 biur działających pod naszym szyldem – komentuje Krzysztof Pelowski, dyrektor działu rozwoju i marketingu Północ Nieruchomości.

Według niego sieci udaje się sprawnie pozyskiwać nowych partnerów m.in. ze względu na to, że opłaty licencyjne są z nawiązką rekompensowane przez niższe koszty reklamy.

- W ramach jednej opłaty marketingowej partnerzy mogą reklamować swoje oferty m.in. w kilkudziesięciu serwisach internetowych oraz w sieciowym katalogu nieruchomości – mówi Pelowski. – Ponadto niezwykle istotna dla naszych partnerów jest możliwość korzystania z bezpłatnych konsultacji z prawnikiem pełniącym dyżury w centrali spółki oraz bezpłatne wsparcie w zakresie księgowości i marketingu.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz