Od gratisu do abonamentu

Kiedy biznes z Kreatywką jest opłacalny?
Franczyzobiorcy Kreatywki działają w 34 miastach o różnej wielkości. Na rentowność przedsięwzięcia ma wpływ wiele czynników, a ponieważ franczyzobiorcy obejmują swoim zasięgiem określoną populację, każdorazowe wyliczenie wskaźnika jest różne. Zależy ono bowiem nie tylko od kosztów inwestycji, ale także od poziomu cen na danym obszarze. Koszt zajęć dla dzieci oscyluje wokół 25 za jedno spotkanie. Cena ta może różnić się w poszczególnych rejonach. Stali klienci otrzymują rabaty na zajęcia.
Kreatywka organizuje pierwsze bezpłatne zajęcia. Czy to skuteczna forma promocji?
Zajęcia bezpłatne są bardzo skuteczną i sprawdzoną formą pozyskania klientów.
Dzięki tej formie promocji rodzice i dzieci mogą zobaczyć na czym polegają zajęcia, gdzie się odbywają i kto je prowadzi. Organizujemy także koncerty Kreatywki, w trakcie których najmłodsi melomani mają styczność z muzyką klasyczną na żywo.
Czy w mniejszych miejscowościach rodzice częściej decydują się na oddanie pod opiekę dzieci dziadkom niż posyłają na zajęcia do punktów takich jak Kreatywka?
Spotkania Kreatywki odbywają się w godzinach zarówno przedpołudniowych, jak i popołudniowych oraz w weekendy. Dzięki temu nawet pracujący rodzice mają możliwość wyboru dogodnej godziny i decydują się mądrze rozwijać swoje maluszki poprzez nasze zabawy. Zauważamy natomiast, że choć w dużych miastach jest więcej możliwości spędzenia czasu z dzieckiem poza domem, rodzice coraz decydują się na regularne i sprawdzone zajęcia cykliczne. W mniejszych miejscowościach najczęściej nie ma wcale lub brakuje tego typu alternatyw.
W biznesie edukacyjnym najważniejszy jest kompetentny personel i lokalizacja z dużym potencjałem.
Kreatywka bardzo dużą rolę przykłada do prowadzonych szkoleń i stałego dokształcania instruktorek prowadzących zajęcia. Jakość prowadzonych zajęć, a także wysokie umiejętności starannie wyselekcjonowanej kadry stanowią podstawę naszego sukcesu. Ze względu na brak konieczności posiadania własnej sali, sprawdza się model otwierania placówek w takich miejscach, do których rodzice mają stosunkowo blisko. A to oznacza, że franczyzobiorca może prowadzić kilka punktów na swoim rejonie.
Rozmawiał (dw)
ZOBACZ W KATALOGU

























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Żłobek
Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...
Praca licencjacja - franczyza McDonald's
Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...
Akademia Bystrzaka
Podłączam się do pytania.
Akademia Bystrzaka
Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?
Wirtualna Asystentka?
Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...
Wirtualna Asystentka?
Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...
Czy warto zainwestować w szkołę językową?
Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...
Z korepetytora na dyrektora
Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...