Podstawowe zadanie franczyzobiorców BK Solutions polega na dystrybucji toreb na pieczywo. Z pośród największych graczy branży FMCG firma współpracuje już m.in. z Biedronką, Intermarché, Carrefour, Żabką i należącymi do Grupy Eurocash sieciami ABC oraz Delikatesy Centrum.
Środa
06.03.2013
BK Solutions ma apetyt na zagraniczne pieczywo. Firma drukująca reklamy na torbach poszukuje masterfranczyzobiorców w Europie.
 

BK Solutions to największa w tej części Europy firma drukująca reklamy na torbach na pieczywo. Działa nie tylko w Polsce, ale także na Ukrainie, Cyprze oraz w Wielkiej Brytanii. W każdym z tych krajów ma swojego masterfranczyzobiorcę, który odpowiada za budowę sieci. Obecnie trwają poszukiwania kolejnych zagranicznych partnerów na terenie całej Europy. W pierwszej kolejności BK Solutions interesuje się rynkiem naszych południowych sąsiadów.

- Czołowym punktem w rozwoju firmy za granicą było podpisanie na początku roku umowy z masterfranczyzobiorcą na Ukrainie – mówi Sylwia Sierka, dyrektor handlowy BK Solutions. - Udało się nam “obsadzić” w tej roli osobę, której powinno udać się wdrożyć nasze pomysły na tym terenie, bo wyróżnia ją znajomość tamtejszego rynku. Jeszcze w poprzednim roku wyjechali z Polski przedstawiciele, którzy na tych samych zasadach będą działać w Anglii i Irlandii. Podobna sytuacja ma miejsce na Cyprze. Obecnie prowadzimy intensywne poszukiwania osoby, która poprowadziłaby z nami ten biznes w Czechach lub na Słowacji.

Sieć rozwija się także w Polsce, gdzie posiada 85 franczyzobiorców, którzy obsługują 305 miast. Chcąc pozyskać kolejnych partnerów BK Solutions przygotowało nową ofertę współpracy. Opiera się ona na wyposażaniu franczyzobiorców w neetbooka z dostępem do internetu, nawigację samochodową, telefon komórkowy oraz gadżety sklepowe tj. stojaki na torebki, rollupy, potykacze, bilownice czy woblery. Opłata wstępna nie uległa jednak zmianie i stale wynosi 5 tys. zł, tak jak i miesięczny abonament w wysokości 510 zł.

- Współpracę z BK Solutions rozpocząłem w listopadzie, tuż po Targach Franczyzy w Warszawie – mówi Marek Winiarski, franczyzobiorca sieci. - Od początku naszej kooperacji otrzymywałem ogromne wsparcie oraz cenne rady jak prowadzić ten biznes. Regularnie dostaję także potrzebne materiały do pracy m.in. torebki, broszury, wzory umów oraz gadżety dla firm.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020