- Właściciele firm, którzy skorzystają z usług Expense Reduction Analysts, mogą zaoszczędzić m.in. na ochronie, druku, energii, wydatkach na wyjazdy służbowe, serwis sprzątający i materiały biurowe.
Łukasz Polak, menedżer ERA
Wtorek
01.10.2013
Już 13 franczyzobiorców Expense Reduction Analysts doradza firmom jak ograniczyć wydatki.
 

- Jesteśmy jedną z największych firm doradczych zajmujących się optymalizacją kosztów. Nasza konkurencja skupiona jest na rozwiązywaniu problemów naszych klientów w ograniczonym zakresie. Oferta naszej firmy dotyczy optymalizacji przeszło 100 różnych obszarów kosztów występujących w przedsiębiorstwach - Łukasz Polak, menedżer Expense Reduction Analysts na Polskę.

ERA powstała w 1992 roku w Anglii i od początku jej działalność koncentrowała się na doradzaniu firmom w zakresie redukcji kosztów pośrednich. Dziś firma obecna jest w 41 krajach, a w Polsce od 2009 roku. W tym czasie do sieci przystąpiło 13 franczyzobiorców. W ostatnim czasie franczyzodawca wszedł na inne rynki naszego regionu - czeski, ukraiński i rumuński. Docelowo nad Wisłą ERA chce posiadać 30 partnerów. Na chwilę obecną priorytetem są przedsiębiorcy z województwa pomorskiego, zachodniopomorskiego, podlaskiego i górnośląskiego. Wśród klientów firmy są między innymi Cocodrillo i Pizza Hut.

Kandydaci na franczyzobiorców powinni być przygotowani do inwestycji w wysokości 35 tys. euro i zabezpieczenia kapitałowego na okres około sześciu do dziewięciu miesięcy. Partnerzy nie muszą posiadać osobnego biura. Większość z nich działa na zasadzie tzw. home office. Dodatkowym warunkiem przystąpienia do sieci jest znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na odbywanie szkoleń na terenie Wielkiej Brytanii. Ponadto partnerzy ponoszą miesięczną opłatę licencyjną wynoszącą 20 proc generowanego obrotu, nie mniej jednak niż 700 euro. W pierwszych 18 miesiącach współpracy, czyli mniej więcej do momentu zwrotu zainwestowanych środków, opłata minimalna zredukowana jest do 350 euro.

- W ramach pakietu franczyzowego oferujemy pełen szkolenia wraz z dwunastomiesięcznym wsparciem coachingowym prowadzonym przez doświadczanych partnerów firmy. Każdy z franczyzobiorców otrzymuje materiały marketingowe wspierające sprzedaż oraz dostęp do pełnej bazy zrealizowanych projektów, a także do systemów informatycznych firmy - wylicza Łukasz Polak.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020