Technika przyciągania klientów
Na warsztatach organizowanych przez TwójRobot.pl dzieci budują i programują roboty poznając tym samym arkana matematyki, fizyki i techniki.
– Od nowego roku startujemy z naszym mobilnym Robo-Eksperymentrium w pełnej odsłonie. Będzie to mobilna wystawa robotów, odwiedzająca szkoły i uczelnie. Na odwiedzających czeka ponad 40 eksponatów z całego świata od mikro-robotów, poprzez latające Drony aż do największego na świecie robota z Vortex Cannon. Takie działanie idealnie wpisuje się w nasze motto „nauka poprzez zabawę”. Podczas dwugodzinnego spotkania każdy będzie miał okazję dowiedzieć się jak działają roboty, ale również sam zaprogramować swojego pierwszego robo-przyjaciela – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. – Wystawa będzie skierowana do szkół. Ale będziemy również pojawiać się na targach i imprezach w większych miastach promując w ten sposób nasze kursy.
Zajęcia TwójRobot.pl odbywają się w 76 placówkach edukacyjnych - z czego 18 należy do centrali firmy, a 58 do partnerów.
– Z uwagi na silną sezonowość kursów i całej branży, kolejne punkty będziemy otwierać na przełomie marca i kwietnia 2014 roku. Do końca przyszłego roku zamierzamy uruchomić 25 nowych punktów, w których będą odbywać się zajęcia. Najbardziej zależy nam na Łodzi, Katowicach, Krakowie i Szczecinie – wylicza Bożydar Milewski.
Na uruchomienie własnego punktu TwójRobot.pl trzeba przeznaczyć minimum 19 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 4 tys. zł dla małych miast i 7 tys. zł dla dużych. Ale współpracę można rozpocząć dysponując łączną kwotą 3 tys. zł. Umożliwia to zakup Mini-franczyzy, skierowanej do małych miejscowości, gdzie rozwój placówki przebiega nieco inaczej.
– Licencja obejmuje tylko podstawowe poziomy zajęć, ale jej zakup jest znacznie tańszy. Przez co nowa placówka ma więcej funduszy na promocję w początkowym okresie – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. - Dodatkowo przez pierwsze miesiące istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu z centrali. Rozwiązanie przetestowaliśmy już kilkukrotnie, z bardzo dobrym skutkiem. Średnio po czterech miesiącach franczyzobiorca decydował na dokupienie pakietu pełnej franczyzy. Uprościliśmy również system opłat. Obecnie cała opłata marketingowa jest przeznaczana na promocję w Google Adwords. Jest to o tyle dobre rozwiązanie że franczyzobiorca ma bezpośredni wpływ na wyświetlane reklamy – tłumaczy.
Dla pierwszych dwóch nowych franczyzobiorców w 2014 roku centrala przygotowała ofertę specjalną – opłaty stałe obniżono o 50 proc. przez pierwsze 10 miesięcy działania placówki. Firma Invention-Group Bożydar Milewski zarządza również siecią placówek DaVinciSchool.pl, w których prowadzone są zajęcia z doświadczalnej fizyki i chemii dla dzieci.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Żłobek
Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...
Praca licencjacja - franczyza McDonald's
Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...
Akademia Bystrzaka
Podłączam się do pytania.
Akademia Bystrzaka
Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?
Wirtualna Asystentka?
Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...
Wirtualna Asystentka?
Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...
Czy warto zainwestować w szkołę językową?
Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...
Z korepetytora na dyrektora
Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...