Zyskowna restauracja

Chcesz mieć własną knajpę i zarabiać krocie? Tylko u nas przepis Wojciecha Amaro na zyskowną restaurację! Analizujemy, co bardziej opłaca się założyć: kawiarnię, żłobek, ekosklep czy biuro podróży. Firma w internecie, pieniądze w portfelu - przedstawiamy 7 opłacalnych e-biznesów! Zdradzamy wady i zalety zatowarowania sklepów franczyzowych przez centralę. Podpowiadamy, jak prowadzić fanpage firmy na Facebooku.
 

W marcowym numerze 3/2014 (109)

Biznes Na Czasie

7 opłacalnych e-biznesów
Interesów bez wykorzystania internetu nie da się już robić. Ale nie ma też e-firmy bez korzeni zapuszczonych w tradycyjnym biznesie. Kto chce zarabiać, musi grać na dwa fronty.

Moim zdaniem

O sukces łatwiej z partnerem
Właściwie nie znam supermarketu, który byłby niezależnym bytem. Wszystkie, które kojarzę, funkcjonują w ramach dużych sieci handlowych. Dlaczego tak się dzieje?

Nie uszczęśliwiamy na siłę
Umiejętność sprzedaży jest jednym z najważniejszych elementów franczyzy bankowej. Istotna jest również wiedza na temat oferty finansowej. Jeśli jednak partner nie sprzedawał wcześniej produktów bankowych, powinien zatrudnić pracownika z doświadczeniem.

Fakty Trendy

Wiedza, która przynosi zyski
Uczestnicy II Konferencji Liderów Franczyzy dowiedzą się, jak rozwijać sieć franczyzową, aby przynosiła zyski latami.

Okiem tajemniczego pacjenta
Właściciel sieci aptek Dbam o Zdrowie sprawdził, czy placówki pracują zgodnie z przyjętymi standardami.

Stacje diagnostyczne pod lupą
Stacje kontroli pojazdów przechodzą biznesowy test. Najlepszą pozycję na rynku zyskają punkty, za którymi stoi znana marka i dobrzy menedżerowie.

E-papierosy na północy Polski
Smooke.pl planuje otworzyć minimum 15 sklepów do końca 2014 roku.

Stało się

Franczyza wchodzi na salony
Nadchodzi wiosna, a wraz z nią sezon biznesowych spotkań grubych ryb we franczyzie.

Mam Firmę

Ziarnko do ziarnka
Polacy piją najczęściej dwie kawy dziennie – rano i po południu. Przedsiębiorcy wykorzystują popyt i podsuwają nam kawę na każdym kroku. Czy kawiarnia to dobry pomysł na biznes?

Ekobiznes głównie dla pasjonatów
Coraz częściej zwracamy uwagę na to, skąd pochodzi kupowana przez nas żywność, jaki skład mają nasze kosmetyki, z czego uszyte są ubrania, które nosimy. Świadomość ekologiczna Polaków wzrasta, a ekosklepom przybywa klientów.

Długa droga do własnej kancelarii
Zawód adwokata od wielu lat cieszy się dużą renomą i kojarzy się z wysokimi zarobkami. Być może to właśnie zapowiedzi dostatniego życia i świetlistej kariery przyciągają rzesze osób na studia prawnicze, które marzą o własnej kancelarii.

Franczyza na miarę

Zyski pod palmami
Kiedy dwa lata temu Dominik Kras otwierał biuro podróży pod logo MyTravel, przez rynek przetaczała się fala bankructw touroperatorów. Jednak wiedza zdobyta podczas studiów z zakresu turystyki i wsparcie franczyzodawcy pozwoliły mu przetrwać trudny okres.

Własny Biznes

Zyskowna restauracja
– Gdyby ktoś przyszedł do mnie z propozycją otwarcia restauracji pod moim szyldem, powiedziałbym: tak – mówi Wojciech Modest Amaro, juror Top Chef i twórca Atelier Amaro, pierwszej polskiej restauracji z gwiazdką Michelin.

Biznesmen z kalkulatorem
Do tej pory na rynku prywatnej edukacji rządziły szkoły językowe. Jednak zmiany w publicznym systemie nauczania sprawiły, że do głosu dochodzą franczyzodawcy oferujący zajęcia z przedmiotów ścisłych.

Supertemat

Szkoły nauk ścisłych
W mediach rozgorzała dyskusja o niskiej przydatności nauk humanistycznych w życiu zawodowym. Korzystają na tym prywatne szkoły matematyki, fizyki i chemii, którym przybywa klientów.

Szkoły językowe
Niż demograficzny oraz rosnąca liczba szkół językowych sprawiły, że ich właściciele szukają klientów już nawet wśród niemowlaków.

Od niemowlaka do emeryta
Organizatorzy zajęć ogólnorozwojowych i szkoleń z rozwoju pamięci dbają, aby w ofercie mieć propozycje kursów dla klientów w każdym wieku.

Żłobek potrzebny od zaraz
Zapotrzebowanie na prywatne żłobki wciąż jest duże. Szczególnie w miejscowościach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców.

W supertemacie przegląd sieci franczyzowych i partnerskich: EarlyMath, Edukacja EZO, Galileusz, Szkoła Matematyki 2plus2, Early Stage, Mała Lingua& Lingua Teens Space, Socatots, Szkoła Pamięci SPW.

Wzrośnie Spadnie

Firma w potrzasku
Przedsiębiorców nic tak nie boli jak przerośnięta biurokracja i złe prawo. Sprawdź, jakie przepisy mogą utrudnić życie twojej firmie.

Biznes Style

Zadławiony Bakłażanem
Zjadłem w Bakłażanie i zawyrokowałem: ta knajpka to nie pomysł na biznes, ale na kłopoty. Wysoki czynsz, zbyt wyszukane menu w robotniczej dzielnicy, konkurencja taniej chińszczyzny i baru mlecznego. Jednak po roku knajpka dalej działa, a ja sam zacząłem zamawiać tam obiady dla swojej firmy. Czas stanąć przed lustrem i zweryfikować opinię.

Sonda

Celne pytania
Franczyzobiorca powinien poznać swój przyszły biznes od podszewki, zanim zdecyduje się w niego zainwestować.

ABC Firmy

Biznes – Lubię to
Jeszcze trzy lata temu obecność firmy w mediach społecznościowych traktowana była jak fanaberia szalonych pracowników działu marketingu. Dziś fanpage na Facebooku ma większość przedsiębiorstw, bez względu na branżę, w jakiej działają.

ABC franczyzy

Zatowarowanie - korzystniej samemu czy z pomocą franczyzodawcy?
Jedną z najważniejszych korzyści wynikających ze współpracy franczyzowej jest możliwość zatowarowania sklepu towarem w cenach atrakcyjniejszych, niż gdyby dostawy były realizowane do pojedynczego punktu sprzedaży. Czasem jednak partner otrzymuje wolną rękę w kwestii zamówień.

Steki menedżera

Biznes przetestowany na własnej skórze
Wsparcie w każdym aspekcie działalności zamiast sztywnych ograniczeń – to przyciąga partnerów, którzy chcą zainwestować w nasz biznes – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju sieci Instytutów Zdrowia i Urody Yasumi.

Mój franchising

Bank tu, bank tam
Maciej Kopij to człowiek orkiestra. Pod trzema szyldami prowadzi osiem placówek – sześć bankowych i dwie brokerskie. I mówi, że na tym nie poprzestanie.

Mój biznes to powiat
W erze globalizacji zaczyna się liczyć podejście lokalne – mówi Waldemar Flis, franczyzobiorca iPowiat.pl.

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

400 pomysłów na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Nasz Tester

Wierny jak klient
Czasy dziś takie, że w portfelu mamy więcej kart lojalnościowych niż płatniczych. Nic dziwnego. Zbieranie naklejek ze zwierzakami i punktów może się opłacić. Sprawdzamy, gdzie najbardziej.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Zamówienia lekkie (do 3 egz.) wysyłamy Pocztą Polską. Zamówienia cięższe (4 lub więcej egz.) wysyłamy kurierem Inpost. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską to zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK, Google Pay;
  • karty kredytowe: Visa, Mastercard (kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro),
  • przez bankowość internetową: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander;
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni);
  • zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Dane firmy

PROFIT system sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP: 5222550821, REGON: 016299073, KRS: 183748