White & Beauty szczerzy zęby

Jak cię widzą, tak cię piszą - choć większość osób nie przyznaje się do oceniania innych po wyglądzie, coraz więcej i częściej inwestujemy w swój wizerunek. Korzysta z tego White & Beauty - sieć gabinetów specjalizujących się w laserowym wybielaniu zębów. W Polsce działa już 24 placówek tej marki. White & Beauty bazuje na zagranicznych wzorcach, w USA i Europie Zachodniej wybielanie zębów wyszło poza stomatologię stając się odrębną usługą kosmetyczną.
- W przeciągu kilku następnych lat rynek wybielania zębów w Polsce ulegnie diametralnej zmianie, tak jak to się stało na zachodzie Europy, gdzie 90 proc. klientów wybiela zęby w gabinetach kosmetycznych. To zasługa ceny zabiegu, która zwykle jest o połowę niższa, niż u stomatologów – mówi Dariusz Durlik, koordynator ds. rozwoju sieci. Najtańsza usługa wybielania zębów w gabinecie White & Beauty kosztuje 99 zł.
Właściciele salonów kosmetycznych w miastach do 100 tys. mieszkańców mogą założyć punkt White & Beauty Spot. Wymaga to wydzielenia pomieszczenia zabiegowego o powierzchni minimum 10 m2. W tym wypadku biznes będzie kosztował 15 tys. zł, miesięczna opłata franczyzowo-marketingowa wyniesie 200 zł. W miastach powyżej 100 tys. mieszkańców możemy założyć gabinet White & Beauty, potrzebny do tego jest lokal o powierzchni ok. 40 m2. Koszt inwestycji wyniesie wtedy 50 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa 600 zł. W tym wariancie wyposażenie gabinetu pozwala na obsługę dwóch klientów jednocześnie.
Zarówno w gabinetach White & Beauty jak i punktach White & Beauty Spot stosowana jest brytyjska metoda wybielania zębów Lucid Ray. Na ten moment White & Beauty jest jedyną firmą w Polsce stosującą tą właśnie metodę. Obsługi aparatury franczyzobiorca uczy się na dwuetapowym szkoleniu, po którym uzyskuje certyfikat Lucid Ray. White & Beauty posiada licencję od brytyjskiego partnera, na podstawie której wystawia certyfikaty. Szkolenie jest podzielone na część teoretyczną i praktyczną, która pozwala opanować obsługę aparatury Lucid Ray. – Natura pracy powoduje, że mile widziani są franczyzobiorcy z doświadczeniem w branży kosmetycznej, ale jego brak nie stanowi przeszkody w prowadzeniu gabinetu – dodaje Dariusz Durlik.
- Ciągle rozwijamy naszą ofertę. Umożliwiamy franczyzobiorcom łączenie kilku biznesów. W jednym z punktów przy gabinecie kosmetycznym W&B powstało solarium – podaje przykład koordynator ds. rozwoju sieci White & Beauty.
(mbw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...