Winda dźwignią handlu

Grupa Mediowa Valere współpracuje obecnie z dziewiętnastoma partnerami. Coraz częściej zdarzają się sytuacje, w których jeden przedsiębiorca ma pod opieką kilka miast. Ostatnio do sieci przystąpili franczyzobiorcy, którzy reklamę w windach zaoferują klientom z Krakowa i Stalowej Woli. - W najbliższym czasie podpiszemy umowę z partnerem z Piotrkowa Trybunalskiego. W dalszym ciągu poszukujemy również osób gotowych do prowadzenia działalności na terenie Puław, Jaworzna, Rudy Śląskiej, Sosnowca, Warszawy, Tarnobrzega i Poznania - wylicza Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.
Franczyzodawca nie wymaga konkretnych kwalifikacji od partnerów. Nie ma znaczenia wiek ani kwalifikacje zawodowe. Ważne jest natomiast doświadczenie w sprzedaży, obycie biznesowe i łatwość w nawiązywaniu jak i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami.
- Z naszego doświadczenia wynika, że duże zaangażowanie sprzedażowe partnera, idące w parze z dobrą organizacją czasu oraz wytrwałością w dążeniu do osiągania zamierzonych celów niemal zawsze skutkuje oczekiwanym wynikiem finansowym, bez względu na wielkość miasta. Nie ma reguły mówiącej, że biznes sprawdza się tylko w dużych miastach. Do naszej sieci przynależą przedsiębiorcy z różnej wielkości miast, a co za tym idzie o różnym potencjale reklamowym. Nie zaobserwowaliśmy jednak ścisłego związku, który uzależniałby sukces partnera od tych wartości - dodaje Kornelia Krzysiek.
Inwestycja w biznes wynosi 9 tys. zł. Jest to koszt zakupu 100 tablic, w których będą umieszczane reklamy w windach. Z czasem partner może dokupić większą liczbę tablic. Franczyzobiorca otrzymuje komplet dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia działalności, w tym materiały reklamowe i oferty sprzedaży dla klientów. Nie ma opłaty wstępnej za przystąpienie do konceptu. Występuje natomiast miesięczna opłata, której wysokość zależy od zakresu działalności partnera i jest indywidualnie negocjowana. Nie przekracza ona 1 tys. zł. Każda tablica zawiera 50 modułów powierzchniowych. Sprzedaż jednego modułu oznacza średni przychód 300 zł netto. Można więc łatwo policzyć, że jeśli partnerowi uda się sprzedać wszystkie moduły, osiągnie obrót w wysokości 15 tys. zł, a to pozwoli mu pokryć wstępne wydatki na zakup tablic.
(dw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...