Szkoła w promocji

Od 2013 roku pod logo Akademii Języka Francuskiego Le Rêve działają szkoły językowe, w których wszystkie zajęcia prowadzone są w 4-osobowych grupach.
- Małe grupy konwersacyjne gwarantują lepsze efekty, a tym samym zadowolenie słuchaczy – wyjaśnia Jan Srokowski, współwłaściciel firmy Akademia Języka Francuskiego Le Rêve. – Jesteśmy firmą rodzinną, która prowadzi szkoły języka francuskiego i hiszpańskiego El sueno. Nasze placówki własne i franczyzowe działają we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, a wkrótce również w Opolu.
Firma planuje uruchomienie szkół w największych miastach Polski, m.in. w Krakowie i Gdańsku. Franczyzobiorca ma zagwarantowaną wyłączność terytorialną na dane miasto.- Docelowo chcielibyśmy, aby nasze szkoły działały w każdym województwie – mówi Jan Srokowski. – Widzimy ogromny potencjał rynku, np. Akademia w Warszawie działa bardzo prężnie pomimo dużej konkurencji.
Potencjalny partner nie musi dysponować dużym kapitałem na start. Koszty inwestycji początkowej wahają się w kwocie 5-7 tys. zł (wyposażenie sal wykładowych i wstępna kampania reklamowa). Niezbędnym warunkiem, jaki musi spełniać franczyzobiorca, jest dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego.
- Szukamy osób, które albo same będą uczyć, albo będą w stanie bez problemu komunikować się z native speakerami, których zatrudniamy – tłumaczy Jan Srokowski. – Dużym atutem jest zaangażowanie w biznes i pomysłowość. Stawiamy na niestandardowe kampanie marketingowe, np. w ostatnim czasie wspólnie z innymi szkołami językowymi zorganizowaliśmy miejską grę językową, gdzie główną wygraną były darmowe kursy językowe. To była prawdopodobnie pierwsza tego typu akcja marketingowa w Polsce, podczas której różne szkoły językowe działały razem, a nie konkurowały ze sobą. Planujemy kolejne niebanalne kampanie, w których aktywnie będą uczestniczyć nasi franczyzobiorcy. Mile widziana jest również własna inicjatywa.
Aby zachęcić do współpracy potencjalnych biorców licencji właściciele systemu zrezygnowali z pobierania opłaty wstępnej i opłaty bieżącej w pierwszym semestrze działalności szkoły. W kolejnych okresach stała opłata bieżąca zależy od liczby uczniów. Dla szkoły uczącej 20-40 uczniów opłata bieżąca wynosi 600 zł/miesiąc, placówka kształcąca od 40 do 60 słuchaczy zapłaci 800 zł/miesiąc. W zamian za przystąpienie do sieci centrala oferuje m.in. szkolenia dla nauczycieli i z zarządzania szkołą, wsparcie w pierwszych miesiącach działalności i doradztwo w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych.

ZOBACZ W KATALOGU




























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Żłobek
Hej! Chciałabym otworzyć żłobek- macie doświadczenia z jakąś franczyzą? Może jest tutaj jakis właściciel, który zechciałby ze mną porozmawiać nt. opłacalności...
Praca licencjacja - franczyza McDonald's
Piszę pracę licencjacką na temat franczyzy jako formy prowadzenia działalności gospodarczej na przykładzie McDonald 's. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety...
Akademia Bystrzaka
Podłączam się do pytania.
Akademia Bystrzaka
Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?
Wirtualna Asystentka?
Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...
Wirtualna Asystentka?
Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...
Czy warto zainwestować w szkołę językową?
Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...
Z korepetytora na dyrektora
Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...