Staramy się, aby każdy z naszych franczyzobiorców i ich agentów miał stały dostęp do fachowej wiedzy i narzędzi pracy. Stąd między innymi pomysł na internetową platformę szkoleniową.
Agata Stradomska, menedżer i trener Akademii Re/Max
Sobota
25.07.2015
Franczyzobiorca Re/Maxu musi przejść trzytygodniowe szkolenie zanim zacznie prowadzić własne biuro nieruchomości.
 

Współpraca z firmą Re/Max rozpoczyna się od cyklu szkoleń. Dotyczą one funkcjonowania biura nieruchomości, przybliżają rynek nieruchomości, wyjaśniają aspekty formalne i prawne biznesu, marketingu oraz standardów pracy z klientem.

Pakiet szkoleń wstępnych dla franczyzobiorców to w sumie trzy tygodnie szkoleń, rozłożonych na kilka sesji tematycznych. Jeden dzień szkoleniowy prowadzony jest w formie webinaru, czyli prezentacji audio-video, dotyczącego obsługi narzędzi technologicznych  mówi Agata Stradomska, menedżer i trener Adademii Re/Max.

Odbiorcami szkoleń są zarówno właścicieli biur nieruchomości, jak i ich współpracownicy.

W dalszym okresie współpracy wybór szkoleń i warsztatów fakultatywnych jest już w gestii właściciela biura – on sam decyduje czy i kiedy zgłosi się na któreś z nich. Informacje o dostępnych szkoleniach i programach edukacyjnych franczyzobiorcy otrzymują podczas szkoleń wstępnych, a aktualny harmonogram dostępny jest zawsze na stronie firmy. O najbliższych terminach właściciele biur powiadamiani są również w comiesięcznym biuletynie Akademii Re/Max, newsletterze oraz na fanpagu firmy na Facebooku.

Dodatkowo cały czas franczyzobiorca może korzystać z programu Re/Max Advantage, czyli szkoleń w formie e-learningu.

Obecnie Re/Max współpracuje na terenie Polski z 30 biurami franczyzowymi i 120 agentami. Potencjalnych partnerów szuka zarówno wśród właścicieli działających już na rynku biur i pośredników, jak i osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z branżą nieruchomości.


Milena Trojanowska