Franczyzobiorca zbuduje miasto

Portal Townbooking.com wychodzi naprzeciw klientom, którzy poszukują sprawdzonych nieruchomości na sprzedaż i wynajem. Na stronie internetowej mogą szybko odbyć wirtualny spacer po obiekcie, poznać szczegóły warunków wynajmu i zabukować go w wybranym terminie. Twórcą konceptu jest firma e-Rent Polska, a jego motorem napędowym mają być franczyzobiorcy, czyli operatorzy, którzy na swoich terytoriach będą zachęcać właścicieli nieruchomości do zaprezentowania swojej oferty w wirtualnym mieście.
– Migracja biznesowa powoduje, że błyskawicznie rośnie zainteresowanie przedsiębiorców i menedżerów systemem wynajmu lokali mieszkalnych, biurowych i usługowych w całej Europie. Dziś pracujemy w Szczecinie albo w Warszawie, a jutro w Paryżu. System e-Rent na portalu www.Townbooking.com znakomicie ułatwia podjęcie nowej pracy w komfortowych warunkach, pomoże także łatwiej i sprawniej zarządzać wynajmem naszego mieszkania, które pozostawiamy w okresie przeprowadzki związanej z pracą lub nauką – tłumaczy Mariusz Jeznach, założyciel e-Rent Polska.
Jak to działa? Franczyzobiorca wybiera miasto, w którym chce prowadzić działalność. Kupuje licencje i od tej pory jego rolą staje się pozyskiwanie właścicieli nieruchomości chętnych do zaprezentowania swojej oferty na portalu. Dla firmy bądź osoby, która zdecyduje się na taką promocję, przygotowywana jest trójwymiarową wizualizacja obiektu, po czym zostanie umieszczona w wiernie odwzorowanym wirtualnym mieście e-Rent na portalu Townbooking.
– Potencjalny kupiec lub najemca będzie mógł go zwiedzić, sprawdzić rozkład pomieszczeń, obejrzeć z okna okolicę, zanim jeszcze budynek powstanie. Deweloperzy zyskują możliwość rozpoczęcia procesu komercjalizacji nieruchomości zgodnej z nową ustawą deweloperską – od najwcześniejszego stadium jej budowy mogą poszukiwać partnera do swoich planów inwestycyjnych – mówi Mariusz Jeznach.
Właściciel nieruchomości ponosi koszty przygotowania wizualizacji. Franczyzobiorca zarabia każdorazowo, gdy uda mu się przekonać nowego dewelopera bądź właściciela do wykupienia przestrzeni na Townbooking.com. Później czerpie także korzyści w momencie, gdy ktoś zdecyduje się kupić lub wynająć obiekt.
Przystępując do systemu, franczyzobiorca musi wnieść opłatę początkową, której wysokość zależy od wielkości wybranego miasta. Cena licencji za miasta takie, jak Szczecin, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Olsztyn, Białystok, Opole, Rzeszów, Kielce sięga od 50 do 75 tys. zł netto. Licencję na Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk czy Katowice można kupić za 75-100 tys. zł. Warszawa, na którą już podpisana została 10-letnia umowa, została „sprzedana” za ponad 100 tys. zł.
– Oprócz tego franczyzobiorcy ponoszą 3-proc. opłatę bieżącą od obrotu, dodatkowe 2 proc. przeznaczane jest na marketing sieci – mówi Mariusz Jeznach.
We wrześniu rozpoczął się pilotaż projektu. Na razie na portalu Townbooking dostępnych jest pięć obiektów w Szczecinie. Umowy na Warszawę i Kraków już zostały podpisane.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Aspect Nieruchomości rozszerzył działalność o usługi, które zagwarantują partnerom stabilny dochód na lata.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof