Dodatkowy biznes, większe zyski
Tomasz Boncol, zastępca dyrektora rozwoju sprzedaży Multimedia Polska S.A.
Kto może zostać partnerem Multimedia Polska?
Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do właścicieli punktów handlowych z branży usługowej, komputerowej, serwisów GSM, RTV/AGD oraz agencji ubezpieczeń. Chętnie nawiążemy także współpracę z właścicielami sieci sprzedaży bezpośredniej, którzy posiadają własnych handlowców i są zainteresowani dołączeniem usług sieci Multimedia Polska do swojej oferty.
Co należy zrobić, aby przystąpić do współpracy?
Podstawowym wymogiem jest prowadzenie działalności gospodarczej – najlepiej w obszarze usług lub handlu. Dodatkowym atutem jest posiadanie lokalu handlowego.
Jaki jest koszt inwestycji?
Przystąpienie do programu jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnym inwestycjami. Nasi partnerzy są też zwolnieni z opłat licencyjnych.
Jakie benefity przygotowali Państwo dla partnerów?
Jednym z kluczowych benefitów współpracy z nami jest prowadzenie działalności pod znaną Polakom od ponad 20 lat marką. Kolejnym są wysokie prowizje za sprzedaż naszych usług. Wśród zalet warto wymienić także szybkie nawiązywanie współpracy – bez zbędnych formalności. Wszyscy nasi partnerzy są pod opieką dedykowanego koordynatora, który zapewnia im pełne wsparcie merytoryczne i organizacyjne. Uczestniczą w bezpłatnych szkoleniach i we wspólnych akcjach promocyjnych. W ramach współpracy zapewniamy także bezpłatne obrandowanie punktu handlowego oraz materiały marketingowe. Ponadto nasi partnerzy mogą liczyć na atrakcyjny system motywacyjny oraz program lojalnościowy.
W czym upatrujecie swoją wartość dla partnerów?
Jesteśmy czołowym ogólnopolskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Naszym wyróżnikiem jest doświadczenie – od ponad 20 lat dostarczamy do polskich domów telewizję cyfrową, szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, a także telefonię stacjonarną i komórkową. Konsekwentnie umacniana silna pozycja naszej grupy na rynku oraz rzetelne podejście do klienta pozwoliły nam zbudować zaufanie już blisko miliona klientów. Tylko w ciągu ostatnich trzech lat łączna wartość inwestycji, które przeznaczyliśmy na akwizycje oraz modernizację i rozbudowę infrastruktury telekomunikacyjnej, wyniosła około 750 mln zł. Jesteśmy rzetelnym partnerem i sprzedawcą. Posiadamy Certyfikat Sprzedawcy Energii Towarzystwa Obrotu Energią oraz spełniamy wymagania Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii Elektrycznej TOE.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...