usługi dla konsumentów

usługi dla konsumentów | 19.07.2006

5aSec otwiera nowe placówki

Przez 5 dni po otwarciu w nowej pralni 5aSec w Zgorzelcu garderoba klientów prana była do godz. 3 - 4 nad ranem. Nową franczyzową placówkę sieci otwarto w Galerii Słowiańskiej.

usługi dla konsumentów | 06.07.2006

Nowa funkcja biur podróży

Polacy preferują zakup wyjazdów wakacyjnych w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży usług turystycznych (zadeklarowało tak aż 67% ankietowanych) i coraz częściej postrzegają pracowników biur podróży jako osobistych doradców turystycznych.

usługi dla konsumentów | 28.06.2006

Polacy leczą się prywatnie

Rynek prywatnej opieki medycznej ma się bardzo dobrze. Coraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny – wynika z raportu Acxiom Polska.

usługi dla konsumentów | 30.05.2006

Centrum Damiana wchodzi we franczyzę

Prywatny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne Damiana podpisał pierwszą umowę franczyzową. Biorcą licencji CMD została spółka Medycyna z Białegostoku.

usługi dla konsumentów | 18.05.2006

Lady-Comp w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Nobilis Inwestycje. Jej działalność opiera się na krzewieniu wiedzy z zakresu nowoczesnej antykoncepcji oraz na sprzedaży urządzeń Lady-Comp, Baby-Comp i Pearly.

usługi dla konsumentów | 18.05.2006

Intersport wśród łódzkich salonów sportowych

Sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport uruchomiła w Łodzi nowy salon sprzedaży.

usługi dla konsumentów | 26.04.2006

Video 24 wycofuje się z Polski

Firma Video 24, która zarządza siecią automatów video, podjęła decyzję o wycofaniu się z Polski.

usługi dla konsumentów | 25.04.2006

Coś nowego

- rozmowa z Derekiem Price’m z Grupy Linguaphone

usługi dla konsumentów | 24.04.2006

Przybywa partnerskich warsztatów samochodowych

Sieć warsztatów samochodowych Perfect Service liczy już ponad 550 placówek.

usługi dla konsumentów | 18.04.2006

Polacy będą bardziej aktywni

– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.

usługi dla konsumentów | 14.04.2006

Collagena botoXeXpress w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy klinikę medycyny estetycznej Collagena botoXeXpress.

usługi dla konsumentów | 27.03.2006

Holmes Place wkrótce w Polsce

Brytyjska sieć klubów fitness wchodzi na polski rynek. Pierwsze kluby zostaną otwarte w Galerii Mokotów i centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Otwarcie planowane jest na drugą połowę roku.

usługi dla konsumentów | 16.03.2006

5aSec w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć pralni 5aSec.

usługi dla konsumentów | 07.03.2006

Mobilex w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Mobilex, która rozwija sieć sklepów ze sprzętem rehabilitacyjnym.

usługi dla konsumentów | 03.03.2006

Gymnasion ćwiczy franczyzę

Sieć fitness klubów Gymnasion zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Pierwsi franczyzobiorcy będą poszukiwani już w drugiej połowie 2006 roku.

usługi dla konsumentów | 10.02.2006

Stacje lokalne pójdą w sukurs Radiu Zet

Właściciel Radia Zet może zainwestować nawet 40 mln zł w zakup lokalnych stacji. Chce zbudować grupę z 44 współpracującymi podmiotami.

usługi dla konsumentów | 30.01.2006

Radio na Maxxxa

Od dzisiaj Radio Fon zaczyna nadawać jako Radio RMF Maxxx, ponieważ weszło do sieci franczyzowej, którą tworzy osiem stacji radiowych.

usługi dla konsumentów | 28.01.2006

Allianz liczy na Swissmed

Towarzystwo Ubezpieczeń Allianz chce rozpocząć bliską współpracę ze świadczącymi usługi medyczne Swissmedem.

usługi dla konsumentów | 12.01.2006

Znaczny spadek obrotów

Upadłość białostockiej firmy Grosik doprowadziła do spadku zaufania klientów do firm przyjmujących zlecenia płatnicze. Obroty takich podmiotów zmniejszyły się o jedną czwartą.

usługi dla konsumentów | 02.11.2005

Kasa leży w ruinach

Franczyza w obrocie nieruchomościami jest w USA tak popularna jak franczyza spożywcza w Polsce. Niewiele firm z branży reklamuje się hasłem „Kupujemy brzydkie domy”. A to właśnie jest specjalność sieci Home Vestors.

  pierwsza
  poprzednia
19
20
21
23