beauty i fitness

Biznes w dobrej kondycji
Klub fitness pod logo Gravitan może działać na powierzchni kilku tysięcy metrów. Umożliwia to wstawienie więcej sprzętu sportowego.

Paris Smile zmienia koncepcję
Miało być wybielanie zębów w Barach Uśmiechu i „cornerach”. W pierwszej kolejności powstaną jednak wyspy w centrach handlowych.

Grupa zakupowa pomaga salonom
Salony fryzjerskie działające pod logo K&L Hair Design Group kuszą partnerów rabatami na sprzęt i kosmetyki.

Małe miasta wypielęgnowane
Stile Unico czekają pracowite wakacje. Do sierpnia otwarte zostaną trzy franczyzowe salony fryzjerskie.

Madonna sprzeda biznes
Piosenkarka mimo upływających lat wie jak utrzymać formę. Swoje know-how przekazała sieci klubów Hard Candy Fitness.

Ogolą i wybielą
Właściciel salonów No+Vello uruchomił nowy koncept kosmetyczny Whitening Point, oferujący wybielanie zębów.

Triceps.pl pręży muskuły na giełdzie
Sieć sklepów z odżywkami dla sportowców weszła na NewConnect.

Branży kosmetycznej grozi zapaść
Puls Biznesu straszy, że w ciągu roku z rynku zniknąć może aż 2 tys. salonów. Co na to franczyzodawcy?

Golenie od stóp do głów
Do tej pory pod marką Epillo działały wyłącznie gabinety kosmetyczne. Teraz powstanie pierwszy zakład fryzjerski.

Fotoepilacja dla górali
Shintai, śląska firma kosmetyczna, planuje podbój południowej Polski. Zacznie od Krakowa.

Ostrzą zęby na klienta
W salonach fotodepilacji Adolesense wprowadzono nową usługę - wybielanie zębów.

Franczyza za jeden uśmiech
Paris Smile wchodzi do Polski. Klienci będą mogli wybielić zęby w cornerach, które znajdą się w gabinetach medycyny estetycznej.

Zyski z kosmosu
Franczyzobiorcy klubów fitness Gravitan korzystają z technologii stosowanej m.in. przez NASA.

Kosmetyczka i fryzjer w zespole
Firma AM Uroda próbuje sił we franczyzie. Kluczem do sukcesu jest kilka usług w jednym salonie urody.

Z Warszawy na Berlin
No+vello wchodzi do Niemiec i na Ukrainę. Ekspansją salonów urody pokieruje spółka założona w Polsce.

Fotoepilacja nie wystarczy
Żeby zarobić, salony kosmetyczne muszą stale poszerzać ofertę. W ten trend wpisuje się BeautifulSkin.

Be Silky szykuje kosmetyczną rewolucję
W ofercie punktów znajdą się usługi medycyny estetycznej. Inwestycja w salon urody Be Silky zależy od rodzaju wykonywanych zabiegów.

Tricepsy ćwiczone w BurneikaSports GYM
Operator sieci sklepów z suplementami i odżywkami Triceps.pl wchodzi na rynek siłowni. Pomaga mu kulturysta Robert Burneika.

Strategia ochroni przed kryzysem
O planach rozwoju sieci salonów kosmetycznych i ofercie franczyzowej opowiada Artur Mazurek, general manager Centrum Dystrybucji Image.

Zysk ze straconych kilogramów
Biznes prowadzony przez kobiety i dla kobiet to oferta franczyzy Bailine. Firma planuje wejść do mniejszych miast.
ZOBACZ W KATALOGU






























