HANDEL
Piotr i Paweł z nowym logo
Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” ma nowe logo. To pierwszy krok do zmiany wizerunku sieci.
Małe szanse na T-mobile w tym roku
Niemiecka marka T-mobile zastąpi Erę w 2007 roku - podają media. Przedstawiciele Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era dementują te doniesienia.
Biedronka idzie do kina
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka kupił podupadłe kino.
Eko rozwija sieć
Sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych Eko wprowadza zmiany. Na początek zmienia logo i planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, również w ofercie franczyzowej.
Eldorado ma nową nazwę
Grupa Eldorado zmieniła nazwę. Pod nowym szyldem chce zbudować silną organizację handlową działająca na terenie całego kraju.
Odzież więcej warta
Firma odzieżowa Aryton przygotowuje się do wejścia na giełdę papierów wartościowych. Zanim to nastąpi, musi powiększyć sieć sklepów własnych i franczyzowych.
YES ma już 50 sklepów franczyzowych
Sieć salonów YES powiększyła się o cztery nowe salony. Tym samym pod logo YES działa już 50 punktów franczyzowych.
Kolekcje poprawiły wyniki
Ubiegłoroczne nietrafione kolekcje sieci Reserved i Cropp Town przyczyniły się do spadku sprzedaży LPP. Teraz grupa odrabia spadki.
Semax na giełdzie i za granicą
Firma Semax właściciel sieci outletów Vabbi oraz marek Deep i Hot Oil planuje wejście na giełdę. Uzyskane w ten sposób pieniądze chce przeznaczyć na rozwój sieci sklepów.
Era bez Germanosa
W kwietniu Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era GSM, straci blisko 300 punktów sprzedaży. Germanos Polska zrywa współpracę z PTC na rzecz nowego operatora na rynku.
Komputronik rośnie w siłę
Komputronik, czołowy dostawca sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwija swoją sieć sprzedaży. Pomóc w tym ma kapitał pozyskany z emisji akcji na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.
Big Star będzie większy
Przedstawiciele sieci salonów Big Star wprowadzają zmiany. Zaczynają od zwiększenia powierzchni sklepów.
Statoil chce więcej stacji
Statoil Polska w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza powiększyć sieć do 400 placówek i zdobyć 10 procent udziału w rynku. Realizację planów spółka ma osiągnąć pod kierownictwem Andrzeja Magrysia, który na początku roku został nowym prezesem zarządu spółki.
Franczyzowy salon DDD w Toruniu
W sobotę 17 marca w Toruniu został otwarty kolejny franczyzowy salon Dobre Dla Domu
Moodo w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Moodo – jeszcze jedną markę z branży odzieżowej.
Artman myśli o nowej marce
Krakowska firma odzieżowa, do której należy marka House planuje wprowadzić na rynek drugą markę. Spółka już rozpoczęła przygotowania nad wprowadzeniem nowego brandu i być może już w przyszłym roku otwarte zostaną pierwsze sklepy.
Kolporter doszedł do Mety
Kielecki Kolporter znalazł niszę rynkową. Chce tworzyć sieć niedużych, osiedlowych sklepów spożywczych.
Tania odzież z SMS-a
Reserved komunikuje się z klientami pocztą... pantoflową. O nowej promocji informuje za pomocą SMS-ów.
Redan i NG2 podsumowały rok
Dwie notowane na warszawskiej giełdzie firmy odzieżowy Redan i obuwniczy NG2 (dawniej CCC) podały wyniki finansowe za ubiegły rok. Spółki na ten rok zapowiadają rozwój sieci sklepów.
GTI przejęta przez własnego operatora
GTI zmienia właściciela. Sieć punktów dealerskich zostanie kupiona przez własnego operatora.