HANDEL
![](https://img.franchising.pl/pl/598/bc8/wojciech_sypies_portret__poziom_maly.jpg)
Jest miejsce dla supermarketów
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
![](https://img.franchising.pl/pl/3ac/c84/al-1.capone_11.jpg)
Al.Capone korzysta z sytuacji
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
![](https://img.franchising.pl/pl/7ae/5e2/krokowa-pszczolka.jpg)
Pszczółka rusza do powiatów
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
![](https://img.franchising.pl/pl/4ca/0ab/delikatesy_cetrum.jpg)
Delikatesy Centrum stawiają na technologię
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
![](https://img.franchising.pl/pl/940/068/adopt-01.jpg)
Otwieramy perfumerię
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
![](https://img.franchising.pl/pl/bc5/90e/franczyzodawczyni_kraina_serow.jpg)
Potencjał w serach
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
![](https://img.franchising.pl/pl/506/638/saiko_yelyzaveta_franczyzobiorczyni_z_abka.jpg)
Kobiety napędzają Żabkę
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
![](https://img.franchising.pl/pl/950/c29/ukrainoczka.jpg)
Sklep z produktami ze Wschodu
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
![](https://img.franchising.pl/pl/d8d/c00/monika_kosz-koszewska_grupa_chorten-1.jpg)
Rozwój pomimo dużej konkurencji
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
![](https://img.franchising.pl/pl/b61/e5d/top_secret1.jpg)
Top Secret otwiera kolejne sklepy
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
![](https://img.franchising.pl/pl/a85/c2f/img_5419.jpg)
Z korporacji do Krainy Serów
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
![](https://img.franchising.pl/pl/2d1/e83/komfort-obsluga-klienta1.jpg)
Pomysły na sklep z artykułami wyposażenia wnętrz
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
![](https://img.franchising.pl/pl/d22/974/targi-franczyza-spozywka.jpg)
Po pomysł na sklep na Targi Franczyza
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
![](https://img.franchising.pl/pl/9ab/57d/stokrotka-1200.jpg)
Dofinansowanie do otwarcia sklepu
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
![](https://img.franchising.pl/pl/945/f0a/used-products1.jpg)
Drugie życie przedmiotów
Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
![](https://img.franchising.pl/pl/1e5/9d7/shutterstock_2026499594_1_.jpg)
Salon łazienek na licencji
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
![](https://img.franchising.pl/pl/1b7/cdd/54-ekert.jpg)
Kobiecy biznes Małgorzaty Ekert
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
![](https://img.franchising.pl/pl/d6a/629/dr-materac-ekspozycja.jpg)
Z kancelarii do franczyzy
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
![](https://img.franchising.pl/pl/57e/c05/parafinska-marta-komfort.jpg)
Klienci szukają jakości i oszczędności
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
![](https://img.franchising.pl/pl/f1a/8d1/zabka-kiryla-valadkievych1.jpg)
Własny biznes w Polsce
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.