HANDEL

art. spożywcze i przemysłowe | 23.04.2019

Interes dla smakoszy sera

Właściciel holenderskiej marki Kraina Serów chce zbudować franczyzową sieć sklepów w Polsce. Na start franczyzobiorcy wystarczy 45 tys. zł.

Właściciel holenderskiej marki Kraina Serów chce zbudować franczyzową sieć sklepów w Polsce. Na start franczyzobiorcy wystarczy 45 tys. zł.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.04.2019

Do sklepu po paczkę

Żabka zapowiedziała rozwój usługi odbioru i nadawania paczek w swoich sklepach. Ma ona przyciągnąć klientów i zwiększyć przychody franczyzobiorców.

moda | 04.04.2019

Doświadczony franczyzobiorca

Rafał Wiśniewski przeanalizował wiele ofert franczyzowych zanim zdecydował się otworzyć własny sklep odzieżowy. Na jaką markę postawił?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.03.2019

Aplikacja policzy zyski

Żabka stworzyła dla franczyzobiorców aplikację mobilną, która ułatwia zarządzanie sklepem. I planuje wprowadzić kolejne udogodnienia.

dom i ogród | 24.03.2019

Na wsi zaczyna się sezon

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

art. dziecięce | 21.03.2019

Szkraby zawędrują na północ?

Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.

moda | 18.03.2019

Życiowa decyzja

Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?

art. dziecięce | 15.03.2019

Coccodrillo się zmienia

Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.

moda | 05.03.2019

Franczyza w modzie

W 2019 roku Diverse zamierza skoncentrować się na rozwoju sieci salonów franczyzowych w województwie dolnośląskim, lubuskim i śląskim.

dom i ogród | 28.02.2019

Rozkręcają własny biznes

Agnieszka i Andrzej Zawadzcy zostali multifranczyzobiorcami, otwierając swój drugi sklep pod marką DDD Dobre Dla domu.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 25.02.2019

Zerwane połączenie

Były partner chce pozwać do sądu operatora sieci Play. Zarzuty? Bezpodstawne zerwanie umowy i odmowa zwrotu ogromnej kaucji.

art. dziecięce | 20.02.2019

Kanz stawia na zmiany

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

art. spożywcze i przemysłowe | 15.02.2019

Duży potencjał małego rynku

Mariusz Krakowski był handlowcem. Ponad połowę swojego życia przepracował w jednej firmie. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje jako franczyzobiorca Carrefour.

dom i ogród | 14.02.2019

Bricomarché chce więcej

Grupa Muszkieterów chwali się wzrostem obrotów sieci Bricomarché. W tym roku chce otworzyć 15 nowych sklepów.

art. dziecięce | 13.02.2019

Dobra taktyka

– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

art. dziecięce | 02.02.2019

Elastyczny franczyzodawca

Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

art. spożywcze i przemysłowe | 26.01.2019

Otwieramy salon prasowy

Ogólnopolska sieć salonów prasowych zmienia strategię prowadzenia biznesu. Wszystkie sklepy przechodzą w ręce franczyzobiorców.

2
3
4
5
następna  
ostatnia