HANDEL

z kraju | 20.02.2019

Kanz stawia na zmiany

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

z kraju | 14.02.2019

Bricomarché chce więcej

Grupa Muszkieterów chwali się wzrostem obrotów sieci Bricomarché. W tym roku chce otworzyć 15 nowych sklepów.

pytanie tygodnia | 13.02.2019

Dobra taktyka

– Zapotrzebowanie na produkty dziecięce będzie zawsze, dlatego jest to branża stabilna – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

mój franchising | 02.02.2019

Elastyczny franczyzodawca

Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

z kraju | 26.01.2019

Otwieramy salon prasowy

Ogólnopolska sieć salonów prasowych zmienia strategię prowadzenia biznesu. Wszystkie sklepy przechodzą w ręce franczyzobiorców.

z kraju | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

ze świata | 21.01.2019

Pierre Cardin rusza za granicę

Marka Pierre Cardin w 2019 roku planuje rozwój swojej sieci na rynku czeskim i słowackim. Czy otwarcie sklepu franczyzowego w Polsce będzie jeszcze możliwe?

mój franchising | 18.01.2019

Franczyza na diecie

Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?

pytanie tygodnia | 13.01.2019

Zyski z suplementacji

– Kliniki witaminowe dobrze prosperują za granicą, uznałam że w Polsce ten biznes również odniesie sukces – mówi Ewa Ingielewicz z Kliniki Witaminowej.

z kraju | 12.01.2019

Cała para we franczyzę

Esotiq w ubiegłym roku skoncentrował się na rozwoju sieci. Ile obecnie ma sklepów?

z kraju | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

pytanie tygodnia | 06.01.2019

Na kłopoty e-sklepy

– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci Greenpoint.

z kraju | 05.01.2019

Kosmetyki nie odpuszczają

Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?

z kraju | 03.01.2019

CCC uratuje Gino Rossi?

Spółka CCC coraz bliżej przejęcia Gino Rossi. Firma złożyła do UOKiK wniosek w sprawie nabycia znanej marki obuwniczej.

z kraju | 02.01.2019

Inwestycja w modę

Recman planuje rozwój za granicą. W 2019 roku chce otworzyć sklepy na Litwie, Łotwie i w Estonii. A co z marką w Polsce?

pytanie tygodnia | 31.12.2018

Amerykanie w natarciu

Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.

mój franchising | 27.12.2018

Postawił na franczyzę

Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?

z kraju | 24.12.2018

Natura się rozprzestrzenia

Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.

z kraju | 17.12.2018

Sklepy odzieżowe złapały zadyszkę

Wiele branż boleśnie odczuło konsekwencje wynikające z wprowadzenia niehandlowych niedziel. Również marka Tatuum zanotowała spadek przychodów.

2
3
4
5
następna  
ostatnia