PRZEGLĄD RYNKU

apteki i art. zdrowotne | 15.05.2025

Promocja od Kodano Optyk

Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.

Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.

gastronomia | 12.05.2025

Zarobić na pizzy

Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?

gastronomia | 11.05.2025

Wybierz mądrze franczyzę

– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.

finanse i bankowość | 10.05.2025

Santander na sprzedaż

Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?

gastronomia | 08.05.2025

Marketing przynosi efekty

Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.05.2025

Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.

usługi dla biznesu | 06.05.2025

Northgate Logistics szybko jedzie do przodu

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.05.2025

Franczyza ratunkiem dla rynku

– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

beauty i fitness | 30.04.2025

Fit+ podkręca tempo

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.

finanse i bankowość | 29.04.2025

Własny bank z dofinansowaniem

Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.

beauty i fitness | 28.04.2025

Depilacja w domowym zaciszu

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?

beauty i fitness | 26.04.2025

Czy wolnostojące kluby fitness zrewolucjonizują rynek?

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 25.04.2025

Zarabiamy na antykorozji pojazdów

Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?

moda | 24.04.2025

Żyłka przedsiębiorcy

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?

dom i ogród | 22.04.2025

Homla rozwija franczyzę

Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.

gastronomia | 19.04.2025

Franczyza sushi rośnie

– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.

apteki i art. zdrowotne | 18.04.2025

Salon optyczny we franczyzie

VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.

edukacja | 16.04.2025

Franczyza w emocjach

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.

usługi dla biznesu | 16.04.2025

Pomysł na biznes w marketingu online

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.

2
3
4
5
następna  
ostatnia