PRZEGLĄD RYNKU

art. spożywcze i FMCG | 05.12.2025

Jak to jest prowadzić Żabkę

Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?

Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?

art. spożywcze i FMCG | 03.12.2025

Zarabiaj na dostawach karmy do domu

W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.

rozrywka | 02.12.2025

Park rozrywki: biznes z przyszłością

Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?

art. spożywcze i FMCG | 01.12.2025

Ekotrend zmienia rynek napojów

Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.

beauty i fitness | 29.11.2025

Fit+ wykorzystuje automatyzację

Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.

beauty i fitness | 28.11.2025

Jeden adres, dwa razy więcej możliwości

Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?

gastronomia | 27.11.2025

Restauracja z japońskim menu

Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.

beauty i fitness | 26.11.2025

Franczyza w beauty

– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.

nieruchomości | 26.11.2025

Oszczędny dom, zyskowny biznes

Nova House szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się budowaniem domów pasywnych. Jakie zyski przynosi taki biznes?

gastronomia | 24.11.2025

Gruby Benek z nowym lokalem w Bydgoszczy

Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.

gastronomia | 24.11.2025

Wysmakowane połączenie

KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?

gastronomia | 21.11.2025

Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie

Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 20.11.2025

Sklep, który zachwyci Zetki i Alfy

Pochodząca ze Szwecji marka DRM-LND postanowiła podbić serca pokolenia Z i Alfa. Właśnie rozpoczyna rozwój franczyzowy w Polsce.

beauty i fitness | 19.11.2025

Franczyza, która upiększa saldo

Od masaży orientalnych po mobilną depilację – sektor usług estetycznych w Polsce coraz częściej rozwija się nie poprzez pojedyncze salony, lecz za pomocą franczyzy. Sprawdzamy, kto buduje sieci w branży beauty i co realnie zyskują franczyzobiorcy.

gastronomia | 18.11.2025

Food truck z dofinansowaniem

Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.

apteki i art. zdrowotne | 17.11.2025

Franczyza Kodano Optyk nabiera tempa

W tym roku Kodano Optyk chce otworzyć w sumie mniej więcej 40 nowych salonów – nie tylko w Polsce, ale też za granicą. Jak idzie realizacja planów?

dom i ogród | 14.11.2025

Poukładany interes

Kto buduje lub remontuje, będzie też wykańczał i wyposażał. Przedstawiciele DDD Dobre Dla Domu mówią, że sklep z artykułami wyposażenia wnętrz to perspektywiczny biznes. I stosunkowo niedrogi.

art. spożywcze i FMCG | 13.11.2025

Franczyza z zapachem świeżego chleba

Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?

Podróże i wypoczynek | 12.11.2025

Biuro podróży we franczyzie

W tym roku sieć Wakacje.pl urosła już o ponad 30 biur, a to nie koniec. Kto może otworzyć biuro podróży?

2
3
4
5
następna  
ostatnia