PRZEGLĄD RYNKU
Mają 196 supermarketów
Grupa Muszkieterów otworzyła kolejne dwa sklepy.
Komputronik ocenił pierwszy kwartał
Przychody Komputronika w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku przekroczyły 186,9 mln zł i były wyższe o prawie 29 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku.
Jeden franczyzobiorca, pięć sklepów
Kolejny market sieci Spar powstał w Węglińcu. Jego właściciel posiada już cztery inne punkty sprzedaży.
First Steps we franczyzie
Przedszkole Anglojęzyczne First Steps startuje z franczyzą. Obecnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi biorcami z aglomeracji śląskiej.
Majster kryzysu się nie boi
Ogólnopolska sieć sklepów Majster z drzwiami i podłogami do lipca 2009 r. planuje uruchomienie kolejnych dziesięciu sklepów.
Zmiany w banku
O zmianach w placówkach partnerskich BZ WBK opowiada Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci.
Czy totalizator zmienia prowizje?
Takie informacje podają niektórzy właściciele kolektur.
Raiffeisen wiedział, ale nie powiedział
Upadłość firmy Semax stała się problemem nie tylko dla franczyzobiorców, ale również dla inwestorów, którzy kupili obligacje spółki.
Włoska bielizna w Polsce
Włoski producent bielizny dla kobiet i właściciel marki Fruscio otwiera sklepy na terenie całego kraju.
Emperia inwestuje
Stokrotka - spółka zależna Emperii - nabyła w Lublinie trzy nowe supermarkety. Zakup polegał na przejęciu 100 proc. udziałów w spółce Alfa.
Piekarnia we franczyzie
Piekarnia Galicyjska rozpoczyna działalność w systemie franczyzowym.
Troll tylko franczyzowy
Sklepy odzieżowe Troll, należące do giełdowej spółki Redan działać będą tylko na zasadach franczyzy.
Perfumy dla partnerów
Firma Lanwar Cosmetics, tworząca sieć sklepów perfumeryjnych Parfum Bar Premiere, zamierza do końca 2009 roku uruchomić 50 placówek partnerskich.
Arde Haus we franczyzie
Firma Arde Haus, zajmująca się budową domów jednorodzinnych, rozpoczęła rozwój przez franczyzę.
Punktów sprzedaży nigdy za wiele
O rozwoju sieci i zróżnicowaniu oferty opowiada Mirosław Ostrowski, prezes zarządu Playada.
Coyoco i Tatuum
Tatuum wprowadza nową markę akcesoriów oraz planuje kolejne otwarcia w Polsce i za granicą.
Monnari na sprzedaż?
Straty za 2008 r. spółki Monnari sięgają 30 mln zł. Firma planuje restrukturyzację i szuka inwestora.
Bomi na licencji
Grupa Bomi, do której należą delikatesy i supermarkety Bomi, postanowiła rozwijać się we franczyzie.
Starbucks wchodzi do Polski
Amerykańska sieć kawiarni otworzyła pierwszy lokal w Warszawie.
Popyt na pocztówki przez cały rok
Card Group obniżył koszt inwestycji we franczyzę do kwoty 50 tys. zł.