PRZEGLĄD RYNKU

Piotr i Paweł z nowym logo
Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” ma nowe logo. To pierwszy krok do zmiany wizerunku sieci.

Wiosenne porządki w restauracjach
W odnowionych lokalach KFC zostanie wprowadzony nielimitowany, bezpłatny dostęp do sieci i nowa usługa: „Pij, ile chcesz”.

Małe szanse na T-mobile w tym roku
Niemiecka marka T-mobile zastąpi Erę w 2007 roku - podają media. Przedstawiciele Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era dementują te doniesienia.

Biedronka idzie do kina
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka kupił podupadłe kino.

Eko rozwija sieć
Sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych Eko wprowadza zmiany. Na początek zmienia logo i planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, również w ofercie franczyzowej.

Eldorado ma nową nazwę
Grupa Eldorado zmieniła nazwę. Pod nowym szyldem chce zbudować silną organizację handlową działająca na terenie całego kraju.

Odzież więcej warta
Firma odzieżowa Aryton przygotowuje się do wejścia na giełdę papierów wartościowych. Zanim to nastąpi, musi powiększyć sieć sklepów własnych i franczyzowych.

Telepizza w Tomaszowie Mazowieckim
Międzynarodowa sieć pizzerii Telepizza otworzyła 31 marca 2007 r. w Tomaszowie Mazowieckim swoją pierwszą placówkę. Pizzeria będzie działać na zasadzie franczyzy. Jej właścicielem jest lokalny przedsiębiorca.

Hamburger z internetem
W czterech warszawskich restauracjach McDonald’s klienci mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu. Już wkrótce w sieci będą mogli surfować odwiedzający wszystkie bary McDonald’s w kraju.

YES ma już 50 sklepów franczyzowych
Sieć salonów YES powiększyła się o cztery nowe salony. Tym samym pod logo YES działa już 50 punktów franczyzowych.

Biuro na jesienny boom
- Z Andrzejem Bednarczykiem, właścicielem sieci biur matrymonialnych Razem, rozmowa o wiosennym przesileniu i franczyzie matrymonialnej.

Kolekcje poprawiły wyniki
Ubiegłoroczne nietrafione kolekcje sieci Reserved i Cropp Town przyczyniły się do spadku sprzedaży LPP. Teraz grupa odrabia spadki.

Semax na giełdzie i za granicą
Firma Semax właściciel sieci outletów Vabbi oraz marek Deep i Hot Oil planuje wejście na giełdę. Uzyskane w ten sposób pieniądze chce przeznaczyć na rozwój sieci sklepów.

Era bez Germanosa
W kwietniu Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era GSM, straci blisko 300 punktów sprzedaży. Germanos Polska zrywa współpracę z PTC na rzecz nowego operatora na rynku.

Eurobank ma partnerów
Eurobank rozpoczął budowę sieci agencyjnej. Pierwszą agencję uruchomiono w Kole w woj. wielkopolskim.

Komputronik rośnie w siłę
Komputronik, czołowy dostawca sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwija swoją sieć sprzedaży. Pomóc w tym ma kapitał pozyskany z emisji akcji na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.

Razem 24
W kwietniu ruszy nowy projekt biura matrymonialnego Razem. Portal Razem 24 ma być wirtualnym odpowiednikiem biur stacjonarnych. Ułatwi dostępność dla klientów on-line i stanie się konkurencją dla serwisów randkowych.

Big Star będzie większy
Przedstawiciele sieci salonów Big Star wprowadzają zmiany. Zaczynają od zwiększenia powierzchni sklepów.

Statoil chce więcej stacji
Statoil Polska w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza powiększyć sieć do 400 placówek i zdobyć 10 procent udziału w rynku. Realizację planów spółka ma osiągnąć pod kierownictwem Andrzeja Magrysia, który na początku roku został nowym prezesem zarządu spółki.

Franczyzowy salon DDD w Toruniu
W sobotę 17 marca w Toruniu został otwarty kolejny franczyzowy salon Dobre Dla Domu