PRZEGLĄD RYNKU

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 27.02.2006

Stacyjnicy kontra Orlen

Właściciele patronackich stacji paliw PKN Orlen, którzy działają w niebieskich barwach Petrochemii Płock, domagają się od zarządu udostępnienia dla swoich stacji logo Orlenu oraz elementów wizualizacji. Oczekują również zadośćuczynienia za nieprzestrzeganie przez Orlen zapisu w umowie o cenach preferencyjnych. Rozprawa pomiędzy dwudziestoma właścicielami patronackich stacji a zarządem Orlenu odbyła się 24 lutego w sądzie rejonowym w Płocku.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.02.2006

Czy jest miejsce dla kolejnej sieci supermarketów?

- rozmowa ze Zdzisławem Potempą, dyrektorem ds. franczyzy firmy Ahold.

gastronomia | 24.02.2006

Burger King w ofercie publicznej

Po raz pierwszy w swojej 52-letniej historii Burger King Holdings, właściciel sieci restauracji szybkiej obsługi przygotowuje się do sprzedaży akcji na giełdzie nowojorskiej.

moda | 24.02.2006

EMPiK inwestuje w centrach Focus Park

Grupa NFI EMPiK Media & Fashion podpisała 20 kontraktów najmu w centrach rozrywkowo-handlowych Focus Park.

gastronomia | 23.02.2006

Green Way startuje z Centrum Zdrowych Stylów Życia

Pod koniec lutego Green Way uruchomi pierwsze w Polsce Centrum Zdrowych Stylów Życia. Będzie zlokalizowane w Gdańsku-Wrzeszczu przy ulicy Dmowskiego 11. Pod jednym dachem będzie znajdować się Bio-piekarnia, Bar Przystanek Zdrowia Green Way oraz sklep Green Way Market.

moda | 23.02.2006

Każda sieć ma własny sposób na rozwój

O tym, że warto naśladować dobre rozwiązania, przekonuje się coraz więcej sieci handlowych - licencjonują więc swoją działalność.

gastronomia | 23.02.2006

Inwazja kawowych sieci

Sieciowe kawiarnie podbijają Polskę. Lokują się w śródmieściach dużych miast. Bez nich nie obejdzie się już żadne nowe centrum handlowe.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.02.2006

Kruk: więcej sklepów

W. Kruk do 2008 roku chce otworzyć 15 - 17 nowych salonów.

moda | 23.02.2006

Gino Rossi na giełdzie

Słupski producent obuwia Gino Rossi planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zadebiutować w maju na giełdzie.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 22.02.2006

Ruszyli walczyć o nowe logo i ceny

To jeszcze nie pospolite ruszenie, ale już mały zajazd. Właściciele stacji rzucają rękawicę PKN, licząc na… ugodę.

finanse i bankowość | 21.02.2006

Bank BPH ma już 400 placówek partnerskich

W połowie lutego Bank BPH otworzył czterysetną placówkę partnerską. Pierwsza agencja banku powstała w połowie 2004 roku. Na początku 2005 roku było ich już ponad 100, do końca 2006 roku sieć ma liczyć 600 jednostek.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.02.2006

Rynek w czasach transformacji

Największe sieci handlowe na rynkach krajów transformacji stosują strategię rozwoju poprzez fuzję i przejęcia oraz dywersyfikowanie portfolio.

moda | 20.02.2006

Empik otwiera nowe sklepy

NFI Empik Media & Fashion planuje otworzyć w tym roku 50 - 60 nowych sklepów o łącznej powierzchni 25 - 30 tys. mkw.

moda | 17.02.2006

Pako Jeans buduje partnerskie stoiska

Rybnicki producent spodni zamierza rozwinąć obecność w sieciach multibrandowych. W tym roku ma się pojawić 10 takich stoisk.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.02.2006

Tesco chce podbić rynek USA

Tesco chce podbić rynek USA. Brytyjska sieć supermarketów Tesco planuje wejść na rynek amerykański. Już w przyszłym roku będzie otwierać w Stanach Zjednoczonych swoje sklepy.

gastronomia | 17.02.2006

Starbucks, wchodzi w dystrybucję filmową

Starbucks, sieć amerykańskich barów kawowych zamierza zaangażować się w promocję i dystrybucję kinową.

moda | 16.02.2006

Artman zarzuci sieć poza Polską

Giełdowy Artman planuje wydać na rozwój sieci w tym roku około 12 mln zł.

usługi dla biznesu | 16.02.2006

Korzystaj z usług, ale nie przychodź

W Krakowie zaczął działać pierwszy w tym mieście punkt Mail Boxes Etc. Miesiąc wystarczył, aby przekonać się, jakim zainteresowaniem cieszą się usługi realizowane na odległość. Narzędziem komunikacji jest telefon, internet, a niedługo – samochód dostawczy z logo MBE.

gastronomia | 16.02.2006

Nadchodzą lepsze czasy

- rozmowa z Fabianem Brachettą, przedstawicielem firmy Subway.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 15.02.2006

W październiku zniknie Esso

Do końca października zakończy się trwający proces integracji z siecią Lotos stacji Esso, które gdańska firma kupiła od amerykańskiego koncernu jesienią ubiegłego roku. Od momentu zakupu stacje Esso funkcjonują w sieci sprzedając paliwo z Lotosu.

  pierwsza
  poprzednia
349
350
352
353
następna  
ostatnia