Sprzedaż Subwaya w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosła w pierwszym kwartale o 19 proc.
Środa
10.06.2009
W Europie Środkowo-Wschodniej sieć zwiększyła sprzedaż o 19 proc.
 

Pierwszy kwartał przyniósł wzrost obrotów międzynarodowej sieci barów kanapkowych w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dokładne wyniki sprzedaży nie zostały ujawnione.

- Klienci wciąż chętnie jedzą w Subway, ponieważ mogą liczyć na szybko podany, a zarazem świeży i wartościowy posiłek, przygotowany na oczach klienta – mówi Szymon Mudry, agent ds. rozwoju sieci Subway. - Na dobre wyniki w Europie Środkowo-Wschodniej wpływ mają ceny w regionie, które są o wiele niższe niż w zachodnich krajach Europy. Wkrótce w Polsce logo Subway będzie coraz bardziej rozpoznawalne. Do końca 2009 roku zostanie otwartych 30 nowych restauracji, co dodatkowo wpłynie na zwiększenie sprzedaży.

W Polsce znajduje się obecnie 20 placówek Subwaya. Przedsiębiorca, który chciałby otworzyć bar Subwaya musi liczyć się ze sporym wydatkiem. Koszt licencji na Polskę to 7,5 tys. euro. Do tej kwoty potencjalny franczyzobiorca powinien doliczyć koszt pozyskania lokalu o powierzchni minimum 60 m2 oraz jego wyposażenia.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz