PRZEGLĄD RYNKU

beauty i fitness | 25.09.2006

JLD rozwinie się do wiosny

40 salonów do marca 2007 roku – to plany sieci Jean Louis David. W październiku sieć powiększy się o dwa nowe salony - zostaną otwarte w Tarnowie i w Krakowie. Wówczas sieć będzie liczyć 36 salonów.

moda | 25.09.2006

Empik sprzedaje własne, kupuje franczyzowe

EM&F sprzedaje Galerię Centrum, poszerza za to portfel marek franczyzowych.

moda | 25.09.2006

Vento Milano w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć odzieżową Vento Milano.

moda | 21.09.2006

Ecco przyciągają marki

Duńska firma obuwnicza Ecco Sko zapowiada dalszą ekspansję w Polsce. Firma planuje rozwój poprzez wejścia do sklepów wielu marek.

usługi dla konsumentów | 21.09.2006

Eska ma Asa

Jeśli KRRiT wyrazi zgodę, inowrocławskie Radio As zmieni nazwę na Radio Eska. Stacja dołączy do sieci na podstawie umowy franczyzowej.

finanse i bankowość | 20.09.2006

Expander w Rosji

Uruchomienie sieci mobilnych doradców finansowych oraz otwarcie placówki w Moskwie – to plany Expandera na najbliższe kilka miesięcy.

moda | 20.09.2006

Nowa szata salonów Atlantic

Firma Atlantic zmienia wystrój salonów. Rozszerza również asortyment o produkty nieobecne dotąd w sklepach marki.

beauty i fitness | 20.09.2006

Eric Stipa w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Eric Stipa, właściciela międzynarodowej sieci salonów fryzjerskich.

art. spożywcze i FMCG | 19.09.2006

Tchibo w Galerii Mokotów

W centrum handlowym Galeria Mokotów został otwarty sklep Tchibo o powierzchni 142 mkw. Nowo otwarty sklep realizuje wprowadzony przez sieć nowy model biznesu.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.09.2006

Zamydlone oczy inwestora

- Nie dość, że prowadzą biznes lekceważąc przepisy, to jeszcze sprzedają na niego licencje – mówi oburzony Włodzimierz Sator, były franczyzobiorca sieci Pracownia Mydła Sapo. – To bzdura – komentują Waleria Hexel i Jelena Ejduka, założycielki firmy.

gastronomia | 18.09.2006

Tortilla w Mr Hamburger

Mr Hamburger chce zerwać z wizerunkiem sieci barów sprzedających wyłącznie hamburgery. Od początku września w lokalach sieci można kupić również tortillę.

art. spożywcze i FMCG | 15.09.2006

Supermarkety Billa znów w Polsce

Grupa Rewe zamierza przywrócić na polski rynek wycofaną kilka lat temu markę Billa.

gastronomia | 15.09.2006

KFC za poradą mamy

KFC utworzyła stowarzyszenie dla mam, które będą pomagać właścicielom sieci w zdrowym zarządzaniu marką.

nieruchomości | 15.09.2006

WGN – Nieruchomości w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę WGN – Nieruchomości.

gastronomia | 13.09.2006

Green Way w Norwegii

Green Way przyjął do sieci norweską restaurację Vegeta Vertshus.

edukacja | 12.09.2006

Szkoły szybko przynoszą zyski

- rozmowa z Moniką Sobotą, przedstawicielką sieci szkół British School.

art. spożywcze i FMCG | 12.09.2006

Groszek wszedł w TV

Sieć Groszek wdrożyła w sklepach franczyzowych tzw. Active POS, czyli system telewizji w miejscu sprzedaży.

gastronomia | 11.09.2006

Pączek od rana do wieczora

Dunkin’ Donuts modyfikuje sposób działania. Z punktu najczęściej odwiedzanego o poranku chce stać się miejscem, do którego klienci zaglądają przez cały dzień.

moda | 11.09.2006

Licencja Palmers dla EM&F

Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.

moda | 08.09.2006

Rajstopy i bielizna we franczyzie

Producent rajstop i bielizny Sanpellegrino zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Obecnie firma ma 20 własnych sklepów.

  pierwsza
  poprzednia
367
368
370
371
następna  
ostatnia