Forum o artykule: Skuteczna i tania reklama małej firmy 1475
Witaj od dłuższego czasu zaimuję sie rozreklamowaniem firm z bardzo duzą skutecznoscią wzrost zainteresowania wzrosł od30 do 100 %zapraszam do kontaktu lub tel moj meil jagoda1976@onet.pl
Żeby zaistnieć w sieci istotna jest dobra strategia promocji. Samo założenie strony bez odpowiedniej jej reklamy też nic nie da. Na początku swojej działalności sam walczyłem z pozycjonowaniem itp., ale więcej się wkopałem niż pożytku z tego miałem. Opłaca się współpraca z agencjami interaktywnymi. Na tą chwilę korzystam z usług Solv.pl - dobra współpraca, są rzetelni.
Agencje reklamowe wydają się najsensowniejszym wyborem, choć nie jest ot też najtańsze rozwiązanie. Zawsze można postawić na ulotki czy podobne rzeczy, ale skuteczność jest marna
Teraz wszyscy lecą po najmniejszej linii oporu, czyli social media i to większości firmom wystarczy do zaktywizowania społeczności lokalnej.
A znacie dobre biuro na Śląsku? Macie kogoś zaufanego?
Dla małej firmy warto na początek założyć profil w Google Moja Firma. Dzięki temu lokalizacja firmy będzie ukazywała się w wynikach wyszukiwania na Google Maps. Jeżeli firma posiada swoją stronę firmową to tym lepiej.
Sprawdźcie sobie krakowską firmę Embi-Marketing, zajmują się marketingiem, ale też merchandisingiem i leasingiem pracowniczym. Dla nas ogarniali media społecznościowe i zrobili parę eventów.
A zmieniając nieco temat... Jedzie ktoś na Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2017? Ponoć będzie 30 branżowych paneli tematycznych, 100 osobistości ze świata biznesu, mediów i polityki oraz mnóstwo gości.
Myślę, że odpowiedzi na temat reklamy i biznesu otrzymasz na Europejskim Forum Gospodarczym-Łódzkie 2017. Będą tam poruszane różne tematy biznesowe. Również będzie mowa o reklamie swojego biznesu.
Reklama to bardzo szeroki temat, na pewno trzeba ją dostosować względem potrzeb i możliwości.
Jeśli działasz lokalnie, to może faktycznie lepiej jakieś ulotki czy bilboardy :)
Hej wszystkim zajrzyjcie do nowego portalu goldbikiniclub.com super stronka zeby poznac nowych ludzi z podobnymi zainteresowaniami.
A słyszeliście o programach partnerskich? To też szansa na reklamę w prosty sposób. Musisz zapisać się do programu, który akurat Tobie pasuje, w moim przypadku to Melle Partner, bo dotyczy produktów firmy K2, bo mam warsztat samochodowy. Powiadamiają mnie o promocjach na te produkty, a z kolei późnie polecają mnie innym swoim partnerom. No i za punkty dostaję nagrody, więc też taki plus ;)
Nie dla każdej firmy ta sama forma reklamy będzie dobra.
Jak reklama to zależy jakie środki chcecie przeznaczyć , ale idąc ramie w ramie z trendami na reklamę i ogólnie to co trafia do potencjalnego klienta to warto promować się w mediach społecznościowych. Jak ktoś byłby zainteresowany to mogę podlinkować coś z magazynu social media manager w konkretnym temacie :)
Koniecznie reklama online. Dzisiaj to podstawa.
My chwalimy sobie współpracę z krakowską firmą Embi-Marketing. Firma bardzo dobrze się u nas sprawdza, zajmuje się m.in. promocja poprzez kanały społecznościowe, organizacją eventów czy stoisk handlowych, projektami i wykonawstwem materiałów reklamowych. Są bardzo profesjonalni, terminowi, kontaktowi, z naszej strony jak najlepsza opinia.
Najskuteczniejszą formą reklamy w dzisiejszych czasach jest reklama u lidera opinii-blogera. Ogólnie mówiąc nie polecałabym firm/agencji bo to straszni naciągacze na niekoniecznie skuteczne usługi. Osobiście mogę polecić blogera który nie bierze dużo za reklamę a ma zasięgi liczone w setkach tysięcy ludzi. Mam nawet do niego kontakt e-mailowy (dovado123@gmail.com), jak coś można do niego śmiało pisać.
Może warto założyć fanpage na fb? Albo pisać felietony z danej dziedziny do lokalnej prasy?
A jaki jest koszt rekamowania się w prasie ogólnopolskiej? Zastanawiam się czy ten rodzaj reklmy jest opłacalny. Czy ktoś orientuje się w tym temacie?
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 554
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 207
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 23
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 21
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.