Gatta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Ferax Sp. z o. o. (właściciel marki Gatta) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.
Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
114
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
39
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
- pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
- szkolenia personelu - sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
- nadzór kierownika regionalnego,
- opieka visual merchendisingowa,
- wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
- dedykowane oraz globalne promocje,
- dostęp do know-how,
- zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
- zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
- wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
- wdrożenie systemu informatycznego,
- bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:
- aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł,
- zakup mebli - koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 mkw.: 20-25 tys. zł,
- jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
- umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 mkw. (centra handlowe),
- zatrudnienie personelu,
- współpraca z kierownikiem regionu,
- przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
- zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
- łącze internetowe,
- ubezpieczenie salonu,
- wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
- zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
- zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ferax Sp. z o.o.
ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola
661 632 300
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Miłosiński
menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ferax Sp. z o.o. (ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gatta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gatta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
Greenpoint zamyka nierentowne sklepy własne. A jak radzą sobie franczyzobirocy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.