Gatta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Firma FERAX sp. z o. o. (właściciel marki GATTA) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.

Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.

W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.

JEDNOSTKI WŁASNE

114

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

39

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
  • pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
  • szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
  • nadzór Kierownika Regionalnego,
  • opieka Visual Merchendisingowa,
  • wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
  • dedykowane oraz globalne promocje,
  • dostęp do know-how,
  • zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
  • zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
  • wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
  • wdrożenie systemu informatycznego,
  • bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:

  • aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł. ,
  • zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 m2: 20-25 tys. zł,
  • jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
  • umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 m2 (Centra  Handlowe), 
  • zatrudnienie personelu,
  • współpraca z Kierownikiem Regionu,
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
  • zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
  • łącze internetowe,
  • ubezpieczenie salonu,
  • wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
  • zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ferax Sp. z o.o.

ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola

661 632 300

adam.milosinski@ferax.com.pl

gatta.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Adam Miłosiński

 Menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Gatta.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.