Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja ubezpieczeniowa z ogólnopolską siecią przedstawicieli. Nasza oferta obejmuje ponad 30 towarzystw działających w Polsce i zawiera wszystkie rodzaje ubezpieczeń. Jako lider innowacji na rynku wyróżniamy się nowatorskim podejściem do technologii i tworzymy zaawansowane narzędzia informatyczne dla doradców ubezpieczeniowych.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- chcesz otworzyć nowoczesną multiagencję ubezpieczeniową,
- chcesz poszerzyć ofertę swojej obecnej działalności o ubezpieczenia,
- szukasz pracy, którą możesz wykonywać zdalnie.
Oferujemy elastyczny model współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
8 modelowych oddziałów, które służą m.in. do celów szkoleniowych + Biuro Zdalne
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
300
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie na start dla nowych Partnerów sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum:
- pomoc organizacyjna w założeniu działalności i zdobyciu uprawnień doradcy ubezpieczeniowego (w tym wpis do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego),
- eksperckie szkolenie o wartości 8000 zł (bezpłatne dla Partnerów),,
- 3-miesięczny start-up, który pomaga rozkręcić działalność,
- prowizja 120% w pierwszych miesiącach współpracy,
- zaprojektowanie oznakowania i aranżacji biura,
- systematycznie dostarczane materiały marketingowe i możliwość uzyskania dedykowanej kampanii dla placówki w social mediach.
Narzędzia dla doradcy ubezpieczeniowego i inne rozwiązania informatyczne:
- system SADUS All in #1 – innowacyjna platforma, która zawiera liczne funkcje potrzebne na co dzień w pracy doradcy ubezpieczeniowego, m. in.:
- porównywarka ubezpieczeń z możliwością bezpośredniego wystawienia polisy,
- inteligentna baza klientów – automatyczne przypomnienia SMS, cyfrowa archiwizacja zgód itp.),
- uproszczony system rozliczeń – wystarczy wygenerować jeden raport miesięczny, wpłacić składki na jedno konto i przekazać całą dokumentację kurierowi w ramach jednej przesyłki),
- moduł APK z elektroniczną archiwizacją – dzięki niemu wypełnienie prawnego obowiązku związanego z przeprowadzeniem analizy potrzeb klienta (APK) jest znacznie prostsze,
- centrum wiedzy – baza dokumentów prawnych i ubezpieczeniowych, które jednym kliknięciem można przesłać na SMS/mail klienta, zarchiwizowane webinary i szkolenia oraz inne przydatne źródła informacji,
- aplikacja dla doradcy ubezpieczeniowego SADUS mobile – umożliwia m. in. załączanie zdjęć dokumentów z telefonu i skanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego pojazdu, dzięki czemu dane do kalkulacji ubezpieczenia uzupełniają się samoczynnie, ponadto zawiera wygodny terminarz egzaminów i szkoleń, a także dostęp do skrzynki pocztowej w domenie SPECTRUM,
- bezpłatna aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile z narzędziami dla klientów i przydatnymi funkcjami dla wszystkich użytkowników,
- sklep z ubezpieczeniami online – platforma umożliwia klientowi zdalny zakup polisy za pośrednictwem agenta.
Ponadto zapewniamy naszym Partnerom:
- wsparcie merytoryczne ze strony praktyków ubezpieczeń, instruktorów i menedżerów,
- dostęp do materiałów marketingowych,
- możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach poruszających tematykę ubezpieczeniową, biznesową i prawną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Już od 0 zł (zależnie od modelu działalności, koszty dotyczą oznakowania i wyposażenia biura).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Nie wymagamy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Liczy się zaangażowanie, przedsiębiorczość oraz gotowość do działania.
W przypadku uruchamiania placówki bierzemy pod uwagę warunki lokalu – położenie, powierzchnię, dostęp do parkingu, widoczność i możliwość oznakowania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o.
ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock
505-998-000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Długołęcki 505 998 000
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o. (ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dom Ubezpieczeniowy Spectrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dus.net.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
W majowym numerze „Własny Biznes FRANCHISING” odkrywamy m.in. tajniki sukcesu w biznesie motoryzacyjnym, finansach, a także opisujemy biznesy, w które chętnie inwestują młode mamy. Dowiedź się, ile płaci się za franczyzę i jak wygląda zarządzanie bez szefa.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
Alior Bank kusi potencjalnych franczyzobiorców dofinansowaniem do nowych placówek partnerskich. Swój bank można mieć w zasadzie za darmo.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.