Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Skorzystaj z doświadczenia sprawdzonej marki i działaj w stabilnej branży, która prężnie się rozwija! Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja sieciowa o ogólnopolskim zasięgu. Od 15 lat doradzamy naszym klientom w zakresie dopasowania najlepszego wariantu polisy. W naszej ofercie znajduje się aż 30 działających w Polsce towarzystw, dzięki czemu sprzedajemy wszystkie rodzaje ubezpieczeń.
W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum łączymy profesjonalizm z przyjazną atmosferą i korzystamy z innowacyjnych narzędzi. Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy, oferując wszystkim Partnerom pełne wsparcie oraz bezpłatny dostęp do rozwiązań technologicznych opracowanych przez naszych ekspertów. Żmudne kalkulowanie składek w wielu towarzystwach to już przeżytek – jako liderzy cyfryzacji w branży ubezpieczeniowej tworzymy nową generację agentów wyposażonych w najnowocześniejsze narzędzia.
Szybko, wygodnie, intuicyjnie – tak działa cyfrowe środowisko do sprzedaży ubezpieczeń w Spectrum. Inteligentny system All in #1 pozwala na błyskawiczne porównanie ceny ubezpieczenia w różnych towarzystwach i automatyzuje obsługę posprzedażową. Zaoszczędzony w ten sposób czas można poświęcić na to, co naprawdę ważne – czyli budowanie relacji z klientem i doskonalenie zawodowe.
Stawiamy na nowoczesność, która wyraża się poprzez implementowanie innowacyjnych narzędzi, aktualizowanie stanu informacji oraz poszerzanie kompetencji. Dlatego zapewniamy nie tylko kompleksowy i prosty w obsłudze system, ale też niezbędną wiedzę o biznesie, finansach i regulacjach prawnych. Dzięki temu Partnerzy Domu Ubezpieczeniowego Spectrum stanowią elitę doradców i oferują najwyższy standard obsługi.
JEDNOSTKI WŁASNE
11 jednostek własnych – w tym Biuro Zdalne, które obsługuje klienta wyłącznie w przestrzeni wirtualnej. Zdalny oddział z powodzeniem funkcjonuje od ponad roku. Otworzyliśmy także Biuro Handlowe w Warszawie, które specjalizuje się w obsłudze ubezpieczeń dla firm.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
25 jednostek franczyzowych oraz 122 jednostki agencyjne
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to miejsce, w którym łatwo się odnaleźć – w odpowiedzi na Twoje potrzeby proponujemy elastyczny model współpracy. Jeżeli zdecydujesz się na wariant franczyzowy, zagwarantujemy Ci wyłączność na obszarze zamieszkiwanym przez min. 15 tys. osób. W modelu agencyjnym możesz łączyć ubezpieczenia z innym obszarem swojej działalności, a także pracować jako agent mobilny. Każda forma współpracy oferuje możliwość zdalnej sprzedaży ubezpieczeń.
Niezależnie od wybranej opcji oferujemy atrakcyjną prowizję i rozliczamy się z towarzystwami ubezpieczeniowymi za Ciebie, więc nie musisz tracić czasu na formalności. Możesz także liczyć na wsparcie podczas zakładania działalności oraz przy uruchamianiu placówki.
Agent ubezpieczeniowy to zawód regulowany ustawowo, który wymaga wpisu do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego. Aby ułatwić naszym Partnerom wejście w branżę, pomagamy przygotować się do państwowego egzaminu, organizujemy udział i przeprowadzamy przez ten proces krok po kroku.
Jako nasz Partner otrzymasz bezpłatny dostęp do innowacyjnego zaplecza technologicznego. Backoffice oparty na autorskim systemie All in #1 to zespół zintegrowanych narzędzi, m.in.:
- porównywarka ofert ubezpieczeniowych, dzięki której szybko i precyzyjnie wyliczysz składkę dla swojego klienta w różnych towarzystwach i wystawisz polisę,
- Twój internetowy sklep z ubezpieczeniami – pierwsza na rynku platforma, która umożliwia klientowi samoobsługowy zakup polisy i wiąże ją z Twoim portfelem,
- intuicyjny i częściowo zautomatyzowany CRM, który pomoże Ci zarządzać bazą klientów,
- aplikacja na telefon – jej funkcje pozwalają m.in. na błyskawiczną kalkulację polisy komunikacyjnej (nawet w 45 sekund) oraz umożliwiają szybkie i bezpieczne przesyłanie zdjęć dokumentów do systemu Spectrum i ubezpieczyciela,
- baza e-learningowa.
Wyznajemy partnerstwo budowane na wartościach i nie spoczywamy na laurach. Dlatego służymy Ci wsparciem na każdym etapie – odpowiadamy na pytania, rozwiewamy wątpliwości, pomagamy w działaniach marketingowych i dzielimy się wiedzą, zapewniając certyfikowane szkolenia z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń, finansów czy prawa. Dołącz do nas i przekonaj się, że nie ma to jak w Domu!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty wyposażenia i oznakowania placówki najczęściej zamykają się w kwocie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych – w zależności od ilości stanowisk oraz powierzchni reklamowej. Nie pobieramy dodatkowych opłat.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. W przypadku uruchamiania placówki bierzemy pod uwagę warunki lokalu – położenie, powierzchnię, dostęp do parkingu, widoczność i możliwość oznakowania. Nie wymagamy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Liczy się dla nas zaangażowanie, przedsiębiorczość oraz gotowość do prowadzenia placówki zgodnie z najwyższymi standardami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o.
ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock
505-998-000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Długołęcki 505 998 000
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o. (ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dom Ubezpieczeniowy Spectrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dus.net.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Na otwarcie agencji ubezpieczeniowej Spectrum wystarczy 10 tys. zł. Pieniądze na inwestycję można otrzymać z Urzędu Pracy.
Czy we franczyzie można liczyć na szybki zwrot z inwestycji? W majowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" opisujemy biznesy, które pozwolą najszybciej zarobić.

Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.

Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?
Pomoc liczona w milionach złotych od Santander Bank Polska dla Ukrainy. W akcję pomocy włączyli się klienci banku, pracownicy, dla ukraińskich klientów bank przygotował specjalną ofertę.
W tym roku bank zamierza uruchomić co najmniej 25 nowych placówek partnerskich.
Prowadzisz sklep, punkt usługowy lub gastronomiczny w modelu franczyzowym?
Zdefiniowaliśmy naszą franczyzę na nowo. Teraz czas na intensywny rozwój – mówi Krystian Kasia z Banku Millennium
Nie lubią, gdy się o nich mówi „milionerzy”, ale sprzedaż na poziomie miliona złotych miesięcznie nie jest im obca. Jak to robią rekordziści we franczyzie Banku Millennium?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.