Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum to multiagencja ubezpieczeniowa z ogólnopolską siecią przedstawicieli. Nasza oferta obejmuje ponad 30 towarzystw działających w Polsce i zawiera wszystkie rodzaje ubezpieczeń. Jako lider innowacji na rynku wyróżniamy się nowatorskim podejściem do technologii i tworzymy zaawansowane narzędzia informatyczne dla doradców ubezpieczeniowych.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- chcesz otworzyć nowoczesną multiagencję ubezpieczeniową,
- chcesz poszerzyć ofertę swojej obecnej działalności o ubezpieczenia,
- szukasz pracy, którą możesz wykonywać zdalnie.
Oferujemy elastyczny model współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
8 oddziałów plus Biuro Zdalne obsługujące klientów w przestrzeni wirtualnej
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
260
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie na start dla nowych Partnerów sieci Dom Ubezpieczeniowy Spectrum:
- pomoc organizacyjna w założeniu działalności i zdobyciu uprawnień doradcy ubezpieczeniowego (w tym wpis do rejestru Komisji Nadzoru Finansowego),
- eksperckie szkolenie o wartości 6000 zł (bezpłatne dla Partnerów),
- 3-miesięczny start-up, który pomaga rozkręcić działalność,
- prowizja 120% w pierwszych miesiącach współpracy,
- zaprojektowanie oznakowania i aranżacji biura.
Narzędzia dla doradcy ubezpieczeniowego i inne rozwiązania informatyczne:
- system SADUS All in #1 – innowacyjna platforma, która zawiera liczne funkcje potrzebne na co dzień w pracy doradcy ubezpieczeniowego, m. in.:
- porównywarka ubezpieczeń z możliwością bezpośredniego wystawienia polisy,
- inteligentna baza klientów – automatyczne przypomnienia SMS, cyfrowa archiwizacja zgód itp.),
- uproszczony system rozliczeń – wystarczy wygenerować jeden raport miesięczny, wpłacić składki na jedno konto i przekazać całą dokumentację kurierowi w ramach jednej przesyłki),
- moduł APK z elektroniczną archiwizacją – dzięki niemu wypełnienie prawnego obowiązku związanego z przeprowadzeniem analizy potrzeb klienta (APK) jest znacznie prostsze,
- centrum wiedzy – baza dokumentów prawnych i ubezpieczeniowych, które jednym kliknięciem można przesłać na SMS/mail klienta, zarchiwizowane webinary i szkolenia oraz inne przydatne źródła informacji,
- aplikacja dla doradcy ubezpieczeniowego SADUS mobile – umożliwia m. in. załączanie zdjęć dokumentów z telefonu i skanowanie kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego pojazdu, dzięki czemu dane do kalkulacji ubezpieczenia uzupełniają się samoczynnie,
- bezpłatna aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile z narzędziami dla klientów i przydatnymi funkcjami dla wszystkich użytkowników,
- sklep z ubezpieczeniami online – platforma umożliwia klientowi zdalny zakup polisy za pośrednictwem agenta.
Ponadto zapewniamy naszym Partnerom:
- wsparcie merytoryczne ze strony praktyków ubezpieczeń, instruktorów i menedżerów,
- dostęp do materiałów marketingowych,
- możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach poruszających tematykę ubezpieczeniową, biznesową i prawną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty wyposażenia i oznakowania placówki najczęściej zamykają się w kwocie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych – w zależności od ilości stanowisk oraz powierzchni reklamowej. Nie pobieramy dodatkowych opłat.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Nie wymagamy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Liczy się zaangażowanie, przedsiębiorczość oraz gotowość do działania.
W przypadku uruchamiania placówki bierzemy pod uwagę warunki lokalu – położenie, powierzchnię, dostęp do parkingu, widoczność i możliwość oznakowania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o.
ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock
505-998-000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Długołęcki 505 998 000
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dom Ubezpieczeniowy Spectrum Sp. z o. o. (ul. Kwiatka 15/1, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dom Ubezpieczeniowy Spectrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dus.net.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.

O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.

Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Monika Nozderka na urlopie macierzyńskim skończyła szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych i wkrótce została franczyzobiorczynią PZU.
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.