Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.
Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.
To nas wyróżnia
Sprawdzony koncept i standardy
- Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
- Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
- Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów
Wyjątkowy marketing i innowacje
- Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
- Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
- System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
- Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów
Niezawodna logistyka
- 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
- Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1114
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje
Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.
Wsparcie na otwarcie
- Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
- Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
- Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
- Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem
Codzienne wsparcie Twojego biznesu
- Wizyty Doradcy Klienta
- Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
- Stale dostępny program szkoleniowy
- Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
- Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
- Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
- Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
- Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci
Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
510 126 521
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Jańczak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Eurocash Franczyza Sp. z o.o. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Delikatesy Centrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie delikatesy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.